петък, 4 ноември 2011 г.

Честит Рожден Ден...на моя блог :)

Момичета, днес става точно една година, откакто съм направила първата публикация в своя блог..
На практика, пиша активно от по-скоро, но..днес официално блгът ми има рожден ден :)
Чудесен повод отново да почерпя .. :):):) виртуално



Разбира се, на такива дни, човек обикновено прави равносметка - от къде е тръгнал, накъде върви и какво се е случило по пътя..
Искам да споделя с вас моята равносметка..
Имам 49 последователи, на които благодаря от сърце и тук открих много талантливи млади хора с големи сърца. Всяка от вас е вдъхновение за мен.. Всички вие сте магьосници - влагате сърце и душа в произведенията си и аз искрено ви се възхищавам на таланта, трудолюбието и невероятното въображение..
Благодаря ви, мили приятели!

И разбира се, на рожден ден, като на рожден ден :)
Ще има и подаръци за гостите..

Разбира се, вдъхновена от идеите в останалите блогове с повече опит , реших по повод на рождения ден на блога да ви предизвикам да участвате с ваш проект в мое предизвикателство..
И така...темата за вашия проект , която избрах за това предизвикателство е :
"Усещане за празник".. Може да е рожден ден, Коледа, Нова Година, Сватба или..каквото вие прецените..Важното е проектите ви да носят празнично настроение и да се забавлявате, докато творите..

Това предизвикателство ще продължи до полунощ на 18.11.2011.., след което един от участниците в него,избран от мен , ще спечели подарък за първия рожден ден на моя блог.

Наградата ще е :
1бр пънч,
1бр блокче дизайнерски хартии,
1бр изненада :)


Ще се радвам да развихрите въображението си и да участвате с колкото искате проекти ..(може да не са само картички).
Очаквам с нетърпение вашите проекти..




23 коментара:

Златина Иванова каза...

Страхотно! Честит Рожден Ден на блога ти! Пожелавам ти още дълги години да ни радваш с твоите красоти!
Поздрави, Златина!

arcadia каза...

Честит блогски ден-ден! Желая ти много усмивки и вдъхновение!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

arcadia ,Злати, благодаря ви, момичета. Нощес дори не бях се сетила,че е "празник", а цяла нощ творих, творих..Сутринта, като почнах да снимам се замислих,че сигурно не е случайно - такъв среднощен ентусиазъм след няколко дни "затишие" :) :)и.. се сетих,че днес е Блогският ДЕН.. :)

Neli каза...

Честит рожден ден на блога ти! Много щастие и успехи в живота и в хобито ти!

Deni каза...

Честит Рожден Ден на блога ти! Продължавай напред с все същото вдъхновение и ентусиазъм!

Поли каза...

ХЕ,хей, цяла година красота!!! Още много такива години, още по-красиви проекти и мноооого последователи! Честит празник!

bejko каза...

Честита годинка!Не спирай да ни радваш с красотите ,които твориш!Много вдъхновение и още повече последователи!

morgiana каза...

Честита годинка на блога! Желая ти творчески успехи , много вдъхновение и още повече интересни публикации!

Svetla * каза...

Честит рожден ден ! Виртуалната торта е страхотна , както и коктейлите ! Пожелавам ти още много вдъхновения ! При първа възможност ще се включа в предизвикателството ти ;)

Miss Emerald каза...

Краси, честита ти блого-годинка! Още много такива да честваш и нека творческото ти вдъхновение никога не секва, откривай идеи винаги и навсякъде и ти пожелавам достатъчно свободно време, за да ги реализираш!
Благодаря за страхотната виртуална почерпка!

Unknown каза...

Честита годинка и от мен :) Тортата дори и виртуална е доста сладка :) Пожелавам ти здраве, късмет и много свободно време за любимото си хоби :)

Addii каза...

Честита ти блого-годинка!Желая ти творчески успехи , много вдъхновение !

Te4eto каза...

Макар и със закъснение честита годинка и от мен!
Желая ти много емоции и приятни мигове свързани с блога!

Lidiya каза...

Честит блог рожден ден и от мен! Много настроение и заряд да ти носи хобито и споделянето му!

Valchen каза...

Честит рожден ден на блога ти, Краси! Пожелавам ти още много годинки да те тресе творческата треска и да ти носи удоволствие и удовлетворение! И... благодаря, че ми обърна внимание как съм оплела линковете:)) Оправих ги.

Mila каза...

Поводът ти е страхотен :)
Честита първа годинка на блога!И както се казва - голям да порасне ;) с много, много постове и чудни майсторийки ! Несекващо вдъхновение и безброй положителни емоции да те съпътстват в това така креативно хоби !:)

nuschinka каза...

Честита една годинка и от мен!Желая ти здраве и творческо вдъхновение! А прекрасните творби в блога ти да се множат!

Donika каза...

Какво ли се пожелава на Рожден ден на блог- да ти е жив и здрав е тъпо, но може би да е пълен и интересен, да ти създава много уют и да те пренася винаги в един много по-вълшебен и добър свят. Бъди жива и драва ти за да си го поддържаш все такъв- спретнат и красив!

Gabi каза...

Честит рожден ден на блога!!!:):):)

Handmade_by_MaDe каза...

Честита годинка и от мен,Краси!Желая здраве и нестихващ ентусиазъм и вдъхновение за теб,за да показваш все така интересни и красиви неща още много годинки!
ПП:Мисля,че тук е мястото да благодаря от сърце,за прекрасните хартии,които ми изпрати! :)

Kras каза...

Честита годинка и от мен,адаш!Радвам се на твоят ентусиазъм и вдъхновение. Много творчески успехи.

Katya Kovacheva каза...

Честита Блого-годинка и от мен! Желая ти много вдъхновение, за да си го запазиш толкова вдъхновяващ за още много годинки, много последователи, много изпълнени с красота публикации! А на теб, ти желая, достатъчно свободно време за творчество, здраве и щастие във всичко, което правиш!

Пъстър свят каза...

Краси, честита първа годинка на блога ти!
Пожелавам ти още много почитатели, красиви творби и нестихващо творческо вдъхновение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...