сряда, 16 ноември 2011 г.

Щурото предизвикателство - по рецепта..

Преди около месец получих прекрасно предложение от Kelly , която ми предложи да бъда гост дизайнер в Щурото предизвикателство за предизвикателството им от 14 ноември - CCH93 Recipe Challenge
И така, рецептата която трябваше да спазя беше:
1бр - печат
2бр - хартия
3бр- допълнителна украса

Силно се въодушевих от предложението и..за моя много приятна изненада получих възможност да ползвам за проекта си няколко прекрасни печата от спонсора тази седмица: Digi Delights by Louby Loo.
Излишно е да казвам,че нямах търпение да опитам рецептата..
Оказа се не толкова лесно, колкото очаквах (или поне не за мен), защото..ми се искаше да спазвам рецептата стриктно и..да не добавям нищо повече, освен това, което се изисква..
Ето какви картички успях да сътворя с прекрасните печатчета на Louby Loo и рецептата на Kelly:



А ето и най-най-първите, които направих броени минути, след като получих изображенията:




Честно казано, просто се влюбих в печатчетата..с тия красиви очи..
Непременно ще ги ползвам и в други проекти..

2 коментара:

Neli каза...

Много сладки печатчета! Картичките са страхотни! Поздрави!

Miss Emerald каза...

Краси, наистина много сладурски печати! Особено този с костенурката ми стана фаворит! Ти си спретнала чудесни картички, но първата ми легна най-много на сърчицето!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...