понеделник, 5 декември 2011 г.

Наградка

Уау..получих още една наградка..от Нели (Моите нещица).



До преди малко писах в новия си блог за Хоби предизвикателства 7 нещица за мен и..със сигурност ще повторя някой от тях, за това..може би е по-добре направо да ги препиша:
1. Смятам себе си за богат човек защото... имам 4 все умни и прекрасни деца - две момичета на 22г и 21г и две момчета на 12г и 5г, с които МНОГО се гордея. Детската ми мечта беше да стана детска учителка. Обожавам децата и работата с тях и всичко свързано с тях. Харесва ми да виждам, как стават самостоятелни и тръгват по своя път и чистата им искрена любов..Кой знае..някой ден, може да направя своя частна детска градина..
2. По образование съм строителен инженер, но.. никога не съм работила като такъв по стечение на обстоятелствата. В никакаъв момент от живота си не съм съжалявала за избора на това образование!
3. Винаги съм се занимавала със свой собствен бизнес и всички нови начинания силно ме привличат.В последните 10г се занимавам с организация на проектиране и производство на светодиодно осветление..(в последните 2-3 години то стана доста модерно). Работата ми е интересна, занимателна и свързана с много отговорности, които ми доставят удоволствие.
4. Аз съм от хората, които влагат душа, сърце, време и енегрия във всичко с което се захванат. Упорита, трудолюбива и с доста високи изисквания към себе си и към хората, които обичам.Обичам предизвикателствата и отговорните хора.
5. Имам много и все прекрасни хобита, за които се надявам да успявам все повече време да отделям: Картичкоправенето е най-новото от тях.Обичам да рисувам върху стъкло, занимавам се с декупаж, обичам да плета, да бродирам, да шия..
6. Обожавам да чета книги - всичките ми деца също обичат да четат книги и..съм много щастлива от това. Всяка вечер задължително отделям време да им почета, както и да си разкажем кой какво го е вълнувало през деня..
7. Все още търся своя стил в картичкоправенето..Харесвам изчистени картички, но харесвам и по-сложни. Основното, което харесвам при правенето на картички е..идейността. Обичам добре измислените картички, които са прецизно направени..

И..сега по-трудната част..Да избера 7 от вас, които да продължат щафетата..
Наистина си мисля,че това е най-трудната част, защото..не знам как да избера само 7 момичета. Ще опитам да избера само 7 - реда е абсолютно произволен!:

Hand made by MaDe
Забавление
Fairy Dreams
Le
Безсъници
Lionelsa
Hand made by Miss Emerald

6 коментара:

Lionelsa каза...

Благодаря ти много за отличието!

От всичко, което си написала, най-много се зарадвах да прочета, че имаш 4 деца. Аз много искам 3 и когато срещна някой с 3 или повече деца много му се радвам, защото на днешно време не е никак лесно.
Успех в намирането на собствен стил! Аз също все още търся моя.

Miss Emerald каза...

Краси, честита наградка! И благодаря за отличието, с което си ме удостоила! Надявам се да си прочела последната ми публикация и да ме разбереш защо ще продължа нататък, но по малко по различен начин! Изключително интересно ми бе да прочета тези 7 неща за теб! При нашата среща нямахме възможност да си поговорим на различни теми, но пък сега сякаш съм си понаваксала малко!

Le каза...

ооо много благодаря! за мен е чест да бъда сред 7те отличени! Наистина, особено след като из пространството е пълно със заслужили.Трогна ме!

- каза...

Краси, благодаря! Да харесва нещата ми човек торлкова талантлив за мен е особено ценно! И на мен ми беше интересно да прочета твоите седем-сякаш визитна картичка, която ми помага да си представя човека, за когото чета.Възхищавам се на любовта и силата ти, за да отгледаш четири деца-да са ти живи и здрави, да те радват и да те карат да се гордееш!
Още веднъж-благодаря!

- каза...

Отново съм аз-с извинение за правописната грешка в предния коментар- от бързане все някой пръст ще натисне и съседния клавиш и ето ти нововъведение в правописа :)-така е, когато човек не проверява написаното...

Handmade_by_MaDe каза...

Благодаря за усмихващата наградка,но да си призная честно много повече ме радват хубавите коментари,които оставяш под моите публикации!Искрено се надявам да не те обидя с това,че няма да предам нататък,тъй като не съм любител на този тип награди по ред причини...Колкото до 7те признания :)- с удоволствие ще ги споделя!Беше ми много интересно да прочета повече за теб и моите почитания за всичката смелост и любов,които явно притежаваш,за да създадеш и отглеждаш четири деца!Желая на теб и всички около теб здраве и безкрайно щастие!
Още веднъж,благодаря! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...