неделя, 11 март 2012 г.

УРОК - Как да си направим хартиени цветя 3

Аз съвсем отскоро си правя сама цветя, но.. вчера сътворих едни, които много си харесвам и..предималко, когато видях новото предизвикателство при Картичкофуриите на "Истинска жена" (TrueLady.NET ) "Усещане за истинска жена" реших да направя уроче за това, как да си направим цвета от хартия, което да посветя специално на новия ни сайт .Макар снимките да не са особено сполучливи, реших да споделя с вас "технологията", защото вярвам,че всяка истинска жена обича цветята и би се зарадвала да разбере как лесно би могла сама да си направи такива..
И..когато разбрах,че блогът "Виолетово облаче" на Вили навършва 1 годинка след 10 дни и по този повод организира предизвикателство..нямаше как д ане се включа с това цвете, което..определено много подхожда на една истинска дама, каквато е Вили.
Разбира се, възможно е някой от вас отдавна да я е открил преди мен, но.. за тези, които не са, се надявам да е интересно и полезно.
Нямам идея как се казва цветето, което сътворих, но.. крайния резултат ми хареса . Ето го:

И така.. Пробвах в два варианта.
За първия вариант са нужни:


- Две "звездички" от мини пънч в цвета на цветето и една в зелено за основа
- Две цветчета от пънч среден размер
- 11 накъдрени сърчица ( във втория вариант са само 7)
- игла или шило за продупчване
- акварелен молив в цвят близък но по-тъмен от този на цветето
- вода
- тел+ мънисто (аз ползвах тичинка..)
- пинсета за "разлистването"
- лепило или двойно залепващо тиксо

Показала съм приблизително къде се продупчват "листенцата", как се "надраскват" с акварелния молив - реално, това няма особено значение , защото молива е акварелен и водата ще го поразмаже..
Двете цветчета ги нарязвам отвън навътре така,че да ми е лесно да ги сгъвам плътно..
Подреждат се около тичинката , след като се намократ предварително в следния ред:
- двете малки звездички
- двете цветчета
- трите сърчица, разположени по начина, който съм показала по-долу,
- следващите четири сърчица, разположени по начина, показан по-долу
- (в първи вариант, предишната стъпка се повтаря два пъти)
- зелената звездичка..


При всяко добавяне на листенца, хубаво се "смачкват" около тичинката, ето така:
С добавени двете "звездички":
С добавени двете цветчета:
С добавени трите накъдрени сърчица преди да ги "прилепя" към останалите:
Вече са добавени:
С добавени следващите четири накъдрени сърчица:
С добавените последни 4 накъдрени сърчица (във вариант 1)
Всички те трябва да са хубаво "прилепени" към тичинките, докато изсъхнат достатъчно. Когато останат съвсем леко влажни, е време да се "разлистят".
Разлистването става отвън навътре внимателно с пинсета. Ето какво се получава след разлистването:
Опит да снимам цветето под ръзлични ъги с надеждата да го видите добре:
От този ъгъл изглежда почти като карамфил :) Това е преди да съм го отворила напълно..
Направих няколко цветчета..Тук са първите две "разлистени" и третото, което все още не е готово напълно:

Третото цветче всъщност е първото, което направих само със седем накъдрени сърчица ( а не с единадесет) и крайния резултат от него изглежда ето така:
Ето как изглеждат трите заедно:

Надявам се това уроче да ви бъде полезно в случай,че вида на тези цветенца ви хареса..
Понеже новия сайт не е специално за картички, мисля,че по тази "технология" биха могли да се направят цветя и за брошки, както и за други цели....(ако се лакират хартиените, или ако се направят по подобен начин от плат..)
Сигурна съм,че вие ще откриете и други приложения..
И...понеже това не е точно картичка, а просто.. цветя..които интерпретират усещането ми за "истинската жена"..ще добавя в тази публикация и самата картичка, към която ще ги добавя със специалната мисъл за истинската жена..

Ето нчколко приложения, които направих на тези цветя (след тази публикация)



И още една картичка, с която вече съм чуаствала в Картичкофурийско предизвикателство - подарете ми букет (специално за Калисто), но..в която също има такива цветя:




Усмихната вечер от мен и успешна нова седмица!

4 коментара:

bejko каза...

Разбира се ,че ми хареса!Един начин за направата на друг вид цветчета.На мен урочето ти ми бе много полезно.Хубава вечер ти желая и дано ги видим скоро на картичка:)

Addii каза...

Цветето е много красиво и ефектно,благодаря за урочето!

VioletCloudlet каза...

Много благодаря и за урочето и за участието в предизвикателството ми! За мен е истинско удоволствие. Смятам скоро да се заема с упражнения по урока... дано успея да пресъздам тази прелест и аз ;)

Toni каза...

Страхотно уроче и страхотни цветя! Обожавам цветя и от край време се каня да се пробвам с ръчно изработени. Ще го направя съвсем скоро! Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...