понеделник, 23 май 2011 г.

My firs decoupage.. Първият ми декупаж..

Първата ми страст е рисуването върху стъкло, но... когато наближиха Коледните празници за първи път чух,че се подготвят Коледни благотворителни базари.. Искаше ми се да участвам с приготвени от мен неща, но.. нямаше да имам време да нарисувам върху стъкло толкова неща.. Така открих техниката декупаж.На пръв поглед изглежда лесно, но когато човек започне да се занимава с това открива, че има тънкости, които е добре да знае започвайки да се занимава с това прекрасно хоби.Хубаво е да се започне с малък мотив за да се намери техниката, която е най-подходяща за всеки творец..
Ето и първото ми произведение от 11.10.2010г:


Това е летен мотив върху теракотна плочка.Той е само за проба..Десет дни по-късно изглежда така:


Признавам,че в началото ми се стори,че за да се получи добър декупаж не са нужни особени художнически умения. Когато започнах да се занимавам по-сериозно с това хоби открих,че всъщност не е точно така..Най-важното в декупажа освен избора на предмет и на мотив е в детайлите.. Сега, 7 месеца по-късно съвсем ясно осъзнавам колко много имам да уча още..

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...