понеделник, 2 май 2011 г.

The begining.. Началото ..

От години се възхищавам на рисуваното стъкло..Омагьосва ме начина по който светлината се пречупва в стъклото и красивите произведения, които се постигат върху светлина.. Не ми достигаше смелост за да се захвана с това, но..то някак ме привличаше все по-силно и..на 17.09.2010г най-после намерих смелост да се снабдя с първите нужни ми материали, за да започна..
Искам да изкажа огромни благодарности на Невена за подкрепата, насърчаването и..за помощтта при изборите на материалите.
Първото, което си купих, бяха няколко контура за стъкло на Taленс, както и витражни боички за рисуване върху стъкло. Разбира се четки и спирт за почистването им..
Прибирайки се в къщи от магазина, нямах търпение да започна да творя..
Ето първата ми рисунка върху стъкло, все още неоцветена:


Разбира се, има много несъвършенства.. Повечето от тях се дължат на неумението ми да боравя с контура умело, но..всъщност, част от проблема с "боравенето " с контура, дойде от ..незнанието ми как да го отворя :)
След като се борих с него няколко минути, се сетих,че вероятно е запечатана тубичката също като боите за коса.., но..до това "прозрение" достигнах, след като бях успяла да срежа (подкъся доста) от апликатора.. и след като успях дори да пробия самата тубичка от стискане.. :) .. Е..за следващите си опити ще знам, но.. в началото се показах като истинска блондинка.. :)

Събрах смелост да оцветя първото си произведение десетина дни по-късно.. На 26.09.2011г, след като вече бях пробвала с няколко други рисунки върху стъкло, събрах всички боички които имах и...ето го крайния резултат:


И така... с това първо мое произведение, започна голямата ми любов към рисуването върху стъкло..
Най-после намерих време за свое собствено хоби.. Зарежда ме с много настроение и положителна енергия, спокойствие и..ми носи удовлетвореност..

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...