понеделник, 23 май 2011 г.

Crafty creating .. Първата ми картичка..

Първата ми картичка се появи съвсем ненадейно дори за мен..
От много време харесвам картичкоправенето и дори си бях накупила някой материали като за начало.. За това, когато видях предизвикателството на Двете Елши "Детски спомени" правенето на картичка..просто се случи.Най-напред се "роди" стихчето..То очакваше да го превърна в истинска картичка..
Оказа се,че съвсем нямам всички материали, които са ми нужни.. От подръчните успях да сътворя ето това:








Тази картичка направих на 27 Април специално за да участвам в предизвикателството "Детски спомени" на Двете Елши.
Искам специално да им благодаря,защото благодарение на тях открих удоволствието и от картичкоправенето..За самото предизвикателство я публикувах във Фейсбук

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...