събота, 11 юни 2011 г.

Щурото предизвикателство №70 "Денят на бащата"

Откакто видях Щурото предизвикателство №70 "Денят на бащата", не спирам да мисля за него. Картичката с която реших да участвам е готова от няколко дни, но едва сега успях да я кача в сайта..
Тази картичка посвещавам на своя баща. Той почина на 28 октомври 2010г и няма да може да я получи, за това използвам това предизвикателство,да му изпратя своето послание..
Татко обичаше да ходи за риба, за това исках на картичката да има въдица.. Много ме затрудни залепването на конеца във форма на букви, без да се прекъсва "кордата" на въдицата..Въпреки това, се получи една семпла и изчистена картичка, която искам да споделя с вас. Мисля да я включа и в предизвикателството на Иренка при картичкофуриите:


Липсваш ми, татко..Това е специално за деня на бащата от мен за теб...Вярвам,че ти си една звездичка там някъде и се усмихваш.. Благодаря ти за всичко!

6 коментара:

Irena каза...

Много трогателна картичка, особенно след като вече знам причината да я направиш.
Идеята ми харесва много.
Благодаря ти, че взе участие в предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

..по някаква странна причина все отлагах публикуването й..Днес, след като я качих тук, се замислих,че е задушница..Може би не е случайно.. :)

Kelly каза...

Lovely card, thank you for joining in at The Crazy Challenge Fathers Day Challenge. - Kelly DT Co Ordinator

Hristovica каза...

Картичката ти е много семпла, а същевременно казва толкова много.Благодаря ти, че ни я показа в тазседмичното предизвикателство на The Crazy Challenge.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ви, момичета!За мен беше удоволствие да направя тази картичка,а идеята за нея, дължа изцяло на вашето предизвикателство..
Kelly, thank you! It is pleasure for me to join at this challenge.

Ivolina каза...

Много интересна и оригинална картичка.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...