понеделник, 6 юни 2011 г.

И още една изчистена и семпла картичка

Сега малко предистория..относно изчистените и семпли картички..Това всъщност е картичката, която се прави доста "лесно" само на пръв поглед. Реално, за да направи сполучлива картичка изчистена и смепла и в същото време завършена и красива енужно доста внимание към детайла и ..най-вече идея.
Аз много харесвам такива картички и..искам да споделя с вас една такава, с която няма да участвам в предизвикателство. Това е картичка, която направих в работилничката на Двете Елши миналия месец на тема "Ембосинг", но..все още не съм я публикувала .. Надявам се да ви хареса:


Прекрасен ден на всички от мен !

2 коментара:

Картичкофурии каза...

Добре дошли при Картичкофурии. Вие сте една от нашите дебютантки в Картичкофурийски дебют-17.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Здравейте момичета, за мен е истинско удоволствие, че ви открих!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...