понеделник, 8 август 2011 г.

Още море..

От толкова време не съм надниквала в това любимо за мен кътче и не съм побликувала нищо,че..днес като се върнахме от плажа , веднага след банята сядам да разгледам любимите си блогове и да видя какви нови предизвикателства ще изпусна..
Всичко, което показвате е силно зареждащо и вдъхновяващо и много, много ви се радвам.
Понеже съм част от страхотното предизвикателство на Хобисимо "Горещо лято", много се зарадвах на новото предизвикателство 4-та седмица "За мен". Вече имам няколко идеи за картичка за мен самата и..нямам търпение като се върна да ги реализирам.
Много бих искала да се видя и с момичетата от Бургас, но.. не знам дали ще успеем да се организираме..
Видях и новото предизвикателство на Картичкофуриите - с текстилен елемент..Със сигурност ще експериментирам и в тази посока някой ден (ако не броим панделките и текстилните цветя, май никога не съм ползвала текстилен елемент в картичките си)
За мой късмет , Двете Елши също са във ваканция и.. се надявам,че няма да пропусна много от техните предизвикателства, преди да се прибера в къщи....
В Бургас времето е прекрасно, морето прохладно, парка вълшебен и..безалкохолната мента, както всяка година е запазена марка за този град..
Сега отивам да приготвям нещо за хапване, че..малкия моряк не спи на обяд и след продължителните морски преживявания вечер заспива рано-рано и..аз заедно с него няколко поредни дни :):):)
Със сигурност си е почивка от всякъде..
Днес малката кака пътува обратно към Германия..Големия батко е в Лондон на езиков курс и сутринта ме увери,че при тях няма размирици ( за сега)..Надявам се да се върне жив и здрав другата седмица (когато се приберем от морето) и..да се е заредил само с приятни емоции..
Хубава вечер и много творческо вдъхновение от мен и морето..

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...