четвъртък, 22 септември 2011 г.

Визитка

И аз като повечето от вас от много време си мисля,че трябва да си направя визитка..
Обаче...все не съм намерила време за това и..обикновено, когато се налага да давам свои координати или да подписвам нещата, които правя, съм слагала етикетче: "Направено от ръце с любов и сърце" и..името и телефона ми..
За това, когато видях Картичкофурийско предизвикателство № 84 "Визитки" се зарадвах много, че ще имам възможността да изработя своя си визитка..
Сега ми се искаше да направя нещо, което звучи по-сериозно и за това, този надпис остана от задната страна на визитките, които приготвих, а отпред...се опитах да направя визитка, която по някакъв начин да се свързва с моя блог..Трябваше да е нещо..смепло, което се прави бързо, лесно и ..повтаряемо..(за да може да се прави в по-големи количества :):):), като се появи интерес към скромната ми персона :):):) )
Но..основното беше,че трябваше да е нещо, което лесно се съхранява..без да развали вида си..
Така се роди идеята за ето това:


Искаше ми се да има къде да се поставят тези визитки, понеже...все пак, макар и съвсем обикновени, е добре да си имат.."калъфче"..
Така се роди идеята за ето това:


Ето ги вътре:


Ето ги "прибрани":






Специални благодарности на Green- Eyed Girl, за много полезното предизвикателство. Най-после имам визитка! Много съм щастлива...

5 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Eййй, Краси, страхотни визитки си направила! Харесва ми как си се заиграла с хартиите, а също и цветовете които си избрала. Постигнала си страхотен старинен ефект. И кутийката... за всичко си помислила! Благодаря ти, че се включи в тазседмичното предизвикателство при Картичкофуриите!

Te4eto каза...

Изглеждат като тапета на блога ти и тази връзка много ми допада. Успех!

Valchen каза...

Много хубави са се получили визитките, а визитника е страхотен!

Miss Emerald каза...

Прекрасно представяне чрез визитките си направила на себе си! А идеята за "калъфчето" за съхранението им ми хареса много, много!

Cvety каза...

Визитките ти са толкова ненатруфено-красиви, в приятни цветове и така практични, а за калъфчето да не изброявам - не по-малко оригинално от останалите хрумки, красиво и кокетно, много ми допада :)
Поздравления и успех!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...