четвъртък, 15 септември 2011 г.

Любим печат

Дълго се чудех, кой точно печат да използвам за предизвикателството на Елшите: "Моят любим печат".
Да си кажа честно..всички печати, които имам са ми много скъпи и в различни ситуации се оказват "любими".. Има още толкова печати, които са ми любими (които виждам по проектите на останалите момичета, които имат това прекрасно хоби), но..разбира се няма как да имам всички тях...
На практика,макар да обогатявам колекцията си от печати нерекъснато,почти винаги, когато реша да ползвам печат, се оказва,че..нямам някой от печатите, които бих искала д аползвам :):):). Може би понеже отскоро правя картички, все още не съм се ориентирала към купуването на "най-нужните" неща , а все още експериментирам с материалите..
На практика..няма такъв печат, който ползвам най-често, но имам доста към които често посягам..Точно, както имам и доста, които никога не съм ползвала до сега и просто си очакват реда..
Обаче, някак..за това предизвикателство ми се искаше да направя картичка с печат, който не съм ползвала до сега, но който много харесвам.
Е..сега искам да ви покажа един от тези печати.. (Впрочем, за сега съм оцветила няколко от любимите си печати, но..този просто много бързо успях да "видя" като картичка..и..за това ще участвам с него..
Снимките не ми се получиха добри, но..поне една успях да отделя за публикуването на картичката. Утре, на дневна светлина, може би резултата ще е по-добър.. :


Докато правех тази картичка си мислех за малкото момченце на приятелка, което след седмица ще стане на 3г , а от днес , официално е първият му учебен ден в детската градина. Представях си, колко прекрасни неща му предстоят по пътя на живота и колко прекрасни открития му престоят по този път.. Пожелавам му "На добър час" и..пътя му да бъде изпълнен с приятни изненади и покоряване на много върхове..

Ще участвам с тази картичка и в CCH# 84 Birthdaysна Щурото предизвикателство

Днес ( 15.09.2011), е официално първия учебен ден и на моето порастнало момче в 6 клас, както и първия учебен ден на моето все бързащо да порастне момче в 3-та група в детската градина....
С тази картичка, пожелавам на всички ученици УСПЕХ по пътя на учението в днешния първи учебен ден! На добър час, дечица..

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Много сладък печат си избрала! И си направила много хубава картичка с него! Поздрави и успех!

Em каза...

Сладък, сладък мечо! Толкова обичам печатчета с мечета, много са ми милички!


Мерси, за участието в предизвикателството на Двете елши!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...