събота, 24 септември 2011 г.

Пеперудена бяла картичка

Когато видях Design Team Call for JUGS, си помислих,че това е една чудесна възможност да се пробвам..

Ето с какво ще участвам:


Необходими са следните няколко неща:

1st - we want you to create a card or scrapbook layout based on the sketch we included below.Да се направи картичка по СКЕЧ-а по-долу:

Ето картичката, която направих ( на цвят е бяла, както и да изглежда от снимката..- крайно време е да си купя фотоапарат.. ):


С тази картичка мисля да участвам и в Penny Black Saturday Challenge...Week 170

2nd - since we conduct a monthly 3D template (or gift package) challenge, we want you to pick your favorite 3D template and assemble and decorate it then share it with us. There are many free ones out there if you don't have any of your own.

Да избера любимия си 3Д шаблон , да го сглобя и декорирам и да го споделя с JUGC.

Аз избрах шаблон, с който бих могла да участвам и в "Сладко" - то предизвикателството на Двете Елши. Тук е мястото да споделя,че за това свое решение ме вдъхнови прекрасната кутийка на Bearkis, за което искам специално да й благодаря.


Ето какво ми се получи:


Представлява кутийка, в която се поставя свитъчето с пожелания.. Цветето е квилинг и е правено от Cenka от Трявна, която преди време ми го изпрати заедно с още няколко подобни... Включих го в своя проект , защото тя днес има рожден ден и това е моя подарък - почерпка специално за нейния празник.Ценииии, Честит Рожден Ден, мила..Да си жива и здрава и все така неуморно да създаваш красота и да радваш хората около теб!НАЗДРАВЕ!



Да ви е Сладко...


3rd - Please write up ONE blog post and include both of your projects on that post.

Трябва да напиша един пост в който да включа и двата проекта.

4th - Post a DIRECT LINK to that blog post with your Design Team call project to the Linky at the bottom of this post.

Трябва да ги публикувам на линка на JUGC.

Е...престраших се да се пробвам..Оказа се,че не е толкова страшно :)

10 коментара:

Kathryn B каза...

This looks good enough to eat! What a fab project! Good luck!

Rene каза...

This is amazing! I really thought it was a piece of cake!! WOW!!! Good luck!

~Gery~ каза...

Жесток комплект! Тортата е като истинска верно! Мммм шоколадова! :)
Краси, стискам ти палци!

slan4eva каза...

Преглъщам бе Краси :))) Много красиво вкусна комбинация!!!Успех от сърце!

Petya каза...

E, да шоколадовото парченце торта и на мен много ми се хапва. Като истинско е! Успех, Красе!!!

Valchen каза...

Страхотно комплектче! И на мен ми се дояде тортичка като гледах кутийката ти;) Успех ти пожелавам!

Miss Emerald каза...

А когато аз видях първата снимка в публикацията ти, си помислих, че ще участваш в предизвикателството на Двете елши, но с истинска торта и се запитах дали и такива проекти се приемат! След това си казах колко е хубаво, че си направила към него и тази великолепна бяла феерия, толкова нежна и красива! И... останах суууупер изненада, когато прочетох за какво всъщност иде реч и че парчето торта всъщност наистина си е парче торта, но от хартия! Супер е! Имаш едни силно стиснати палчета от мен и ти пожелавам много късмет!

daisy каза...

И на мен тортата ми заприлича съвсем на истинска! Страхотна кутийка! Чудесна! Много, много ми харесва!

Cvety каза...

Чуден вкусно-красив проект-комплект-подарък :)
И картичката, и тортата са толкова готини..
С удоволствие се присъединявам към стискането на палци!

Em каза...

Леле тази торта ми иде да я изям! Изглежда до сущ като истинска и е просто великолепна! Много ми харсе как си изпипала всеки детайл, дори си направила салфетката, за твоята торта! Просто е прекрасна!


Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...