събота, 15 октомври 2011 г.

Работилничка при Двете Елши на тема "Кристали Сваровски"- обеци

Дълго време подминавах кристалите Сваровски в магазинчето на Двете Елши, като нещо, което..няма да ми се наложи да ползвам.
Днешната работилничк обаче беше на тема Кристали Сваровски и/или...как да си направим обеци от тях.
Оказа се много приятно занимание и..не чак толкова трудно...(или поне за моделите, които пробвахме)
Опитвам се да си представя къде в къщи бих могла д апобера и материали и инструменти за бижута..и..с радост установявам,че..те поне не изглежда да заемат много място.. :) (или поне в началото..)
Изработих си няколко чифта обеци.
Първите, бяха тъмно червени сърца, техниката за които се оказа много лесна..Съжалявам,че не ги снимах, защото..много ми харесваха, но..се оказа,че не са моя модел обеци..
Вторите, бяха висящите обеци на синджирче..Избрах си висулка в моите цветове и..покрай тях няколко мъниста, които свободно си висяха..На пръв поглед този вид обеци не са нищо особено, но..ми харесва как стоят и си ги закупих..
Третия тип обеци, бяха много красиви и много стилни..Техниката не беше трудна, но резултата беше прелестен. ВЪпреки чудесното цветово съчетание , което бях избрала, не се харесах в тези цветове и.. няма да успея да покажа снимка..(така и не съобразих да снимам всичко, което направих)
Четвъртия тип обеци бяха също с много лесна техника. Нанизвахме перлички "Сваровски" и кристали и..макар да не очаквах комбинацията от перли и кристали да ми хареса, се получиха доста симпатични обеци, които също си закупих..
Последните обеци бяха с доста по-сложна техника и...доста "богати" . Отново избрах кристали в моите цветове и се получиха красиви обеци с които много се харесах, но..ще си ги взема слеедващия път, защото просто не бях предвидила ,че ще си харесам толкова много обеци (като се има предвид,че почти не нося бижута, е цяло чудо,че си харесах толкова много модели)
Като цяло, работилничката беше много приятна. Особено бях щастлива,че малкия ми помощник от миналата работилничка, днес не присъстваше, защото..просто си представях какво предизвикателство з анего щеше да е безкрайния брой шишенца и бурканчета с лъскави топчета (перлички и мъниста) в различни цветове и размери..
За пореден път се възхитих на находчивостта и креативността на Елшите..

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...