петък, 18 ноември 2011 г.

Пъстра картичка..

Когато видях новите печатчета на CDAC07, си помислих,че този път няма да ми е особено лесно да направя картичките, понеже съм вече на зимна вълна..Така се и оказа..Едва днес успях да довърша първата картичка с дигиталното печатче от Sugar Creek Hollow и..като цяло се получи доста пъстра..понеже реших да оцветя печатчето в цветовете на дъгата..
Ето я:




Мислех да включа тази картичка в Забавлятелство първо "Женско царство" на Гери и Злати, защото..хм..смятам,че ние жените сме пъстри досъщ като цветовете на дъгата и..кой в точно цвят ще заблестим зависи от това под какъв ъгъл се пречупва светлината в душите ни :)Но..се отказах..

Има едно чудесно стихче, което прекрасно отговаря на темата на тия две талантливи момичета и..искам да ги поздравя с него:

Аз съм просто жена..

В недокоснатост тътна.
В безпогрешност греша.
В слабостта си съм силна,
щом безгласно крещя.
Нося вятър в косите,
във очите звезди,
буен огън в гърдите
незапален пламти.
Две реки са нозете,
стъпките ми - порой,
наводнена и суха -
не намирам покой.
Щом ръцете протегна,
литвам с бели крила,
а когато ги свия
без любов ще умра.
Като нежност съм тиха.
Като обич добра.
Като буря стихийна,
аз съм просто... жена.

1 коментар:

Debbie каза...

I was going to call him a funky chicken, but i don't know if that will translate correctly ;- ) I love your bright colors! I think yours is my favorite! What a great card.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...