неделя, 20 ноември 2011 г.

Резултати от предизвикателството по повод първия рожден ден на моя блог

Здравейте момичета!
Нямам търпение да ви зарадвам с резултатите от поредизвикателството по повод първия рожден ден на моя блог.
Първо искам да благодаря на всички 19 момичета, които успяхте да се включите в предизвикателството. ЧУДЕСНИ празнични картички сте направили- всяка със своето усещане за празник. Някой от картичките бяха специално посветени на празника на моя блог, за което искрено ви благодаря - голям жест и много мило ми стана.
Искам да благодаря и на всички, които оставихте коментар и ме поздравихте по повод на тази годишнина...- наситна страхотни пожелания - пожелавам да ви се връщат всички хубави неща които сте ми пожелали..
И..сега да кажа кой ще спечели наградата, която обявих.
Много мислих по какъв критерий да избера печелившия и..накрая реших това да е ГАБИ.
Тя е най-младия участник не само в моето предизвикателство, но и според мен сред всички, които до сега съм срещала в блог-пространството, които се занимават с нашето хоби - картичкоправенето. Тя е само на 12г и според мен е невероятен талант - справя се прекрасно със съчетаването на цветовете и с композициите и.. моята награда отива при нея.


Рaзбира се, бих искала да "почерпя" всяка от участничките в моето предизвикателство, за това,че уважихте рождения ми ден с някакво подаръче, за това, ще помоля да ми пишете на е-мейла : krassimira.ivanova@gmail.com своите адреси на които да изпратя наградките.
Наградата за всички, които участваха с две картички: Нушинка, Поли, Еси и Дени ще получат :





Всички, които участваха с по една картичка, ще получат:




( хартиите и панделките може да са в различни цветове, но са от тази серия..)

Имам още една изненада, но..се надявам да я споделя в следвашия си пост..:)

4 коментара:

Gabi каза...

Много, много, много благодаря! Не мога да повярвам, че аз съм победител! Радвам се, че картичките ми са ти харесали.

Пожелавам ти да измайсториш още красиви картички и още много победи в различни предизвикателства.:-)

nuschinka каза...

Честито, Габи!Желая ти много творческо вдъхновение, миличка!И все така да ни радваш с красотите , които създаваш!

Краси, благодаря ти за подаръка!

Mila каза...

Честито, Габи ! Ще чакаме с нетърпение още много красоти :)Леле, Краси, страхотна си, благодаря много за хубавата изненада :)

Gabi каза...

Получих си подаръка!Нещата са много красиви!!!
Благодаря!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...