сряда, 21 декември 2011 г.

ПОКАНА

Здравейте момичета,

С огромен трепет искам да ви поканя да участвате в моя нов блог за предизвикателства , който замислям отдавна, но..реших да стартирам на 11.11.11г в 11ч и 11 минутки :)
Е..тогава успях да оформя регламента и правилата, които можете да прочетете там и които обмислям от много дълго време.
Реално, съм се опитала да съчетая правила от няколко предизвикателства, които много харесвам и се надявам да ви харесат и на вас.
Идеята е предизвикателствата да продължават седмица или две, но първото ще продължи цял месец..(почти до Коледа).
Ще се радвам да се включите в него : ЗАПОВЯДАЙТЕ!

4 коментара:

Boryana каза...

Честито! Пожелавам успех на новия блог! Нашето българско семейство с блогове за предизвикателства се множи! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ти, Бора! Наистина е така и това мен лично ме радва. Със сигурност ще има и още нови попълнения :)

Miss Emerald каза...

Е, Краси, човек да не мръдне за два дена! Каква изненада съм пропуснала! Честито начинание! Много успех и участници!

Esi каза...

Краси, честито и от мен! Пожелавам ти успех!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...