събота, 10 декември 2011 г.

Малко декупаж за Коледен благотворителен базар 2011г

Последните дни не ми остава много време за творене, но..все пак успях да подготвя няколко нещица за благотворителния Коледен базар в София:




















Тези бутилчици са вътре с поставено свитъче на което има Коледна песничка..
Коледната песничка ми я диктува малкия ми син и е специален поздрав от него за тези, които ще закупят бутилчиците и за децата на които ще ги подарят.

Утре ще предам нещата за Софийския базар и...започвам да майсторя за Пловдивския базар. (ако ми стигнат силите и за Бургаския)
Успех на начинанието пожелавам на всички, които са се ангажирали с организирането на Коледните благотворителни базари..

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Браво, Краси! Не можах да ги видя вчера на живо, но пък тук им се възхищавам! Красота! Поздравления за идеята с песничката, много сладурско!

- каза...

Каква майсторица си само!Бутилчиците и на мен ми станаха любимки, страхотни са, весели и пълни със светлина!А за песничката пък никога нямаше да се сетя! Браво на помощника!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...