неделя, 4 декември 2011 г.

Подготовка за благотворителния Коледен базар в София

Както писх преди малко, през изминалата седмица бях твърде ангажирана, но..не съм спирала съвсем да майсторя картички, макар и не за предизвикателства, а за Коледния благотворителен базар в София , който традиционно организират мамите от бг.мама съвместно с ДБМ.
За първи път се включих в това мероприятие миналата година, основно с декупаж и..бях очарована от възможността да бъда полезна с нещо на тази кауза.
Тази година значително по-късно се включвам..Надявам се да успея да направя и някой нещица декупаж, както и рисувано стъкло и тази година..
За сега ще ви покажа част от картичките, които съм приготвила:


















Картичките са възможно най-обикновени, с цел да успея да направя повече и момичетата да могат да ги продават по-евтино, за да се съберат повече парички в тази криза за благородната им кауза.
Със сигурност ще даря и голяма част от картичките, които все още не съм подарила, както и каквото успея да приготвя за базара..
Надявам се да успея да се включа и в някой предизвикателства рез следващата седмица ,че..много ми липсват.

1 коментар:

Miss Emerald каза...

Краси, много добра подготовка дотук! Картичките са семпли, но заредени с много коледно настроение!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...