неделя, 1 януари 2012 г.

Честита Новата 2012 година!

Здравейте, момичета мили!
Да ни е Честита Новата 2012 Година!
Нека е по-успешна и по-добра за всички от изминалата и да донесе на всеки повече мъдрост, повече доброта и повече лично щастие.
Обичайте се и се радвайте на всичко, което ви заобикаля,отворете широко очите и душите си за красивото, защото то е навсякъде около нас, просто трябва да умеем да го виждаме и да му се наслаждаваме.
Продължавайте да творите красота и да дарявате обич и радост на тези, които са около вас и на всички нас!
Весели празници!

Аз тези дни съм невероятно щастлива, защото всичките ми съкровища са около мен и защото се чувстваам прекрасно, заобиколена от любовта и усмивките на децата.
Къщата ми е пълна, а това е най-големия подарък за мен!

4 коментара:

Miss Emerald каза...

Краси, Честита Нова Година! Нека бъде изпълнена със здраве, късмет, любов, топлина, усмивки и нека получаваш по-често такива подаръци!

Veselina каза...

Честита Нова година, Краси! На теб и цялото ти прекрасно семейство да донесе много здраве, щастие и късмет!

Donika каза...

Честита Нова година и то мен Краси, бъдете здрави, усмихнати и все така задружни цялото семейство! Радвам ви се от сърце, имаш прекрасни дечица!
Всичко най-добро за новата 2012 година!

Маги каза...

Честита Нова Година, Краси! Нека да донесе здраве и щастие на теб и семейството ти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...