понеделник, 2 януари 2012 г.

Получени картички за Коледа

Иска ми се да посветя тази публикация на момичетата от които получих картички за Коледа.
Галя, която втора година е в Ирландия със семейството си,което много харесвам и на която искам специално да благодаря за вниманието, за това,че никога не ме забравя по празници и за невероятно красивата картичка, както и за страхотните пожелания. Гал, много , много страхотна изненада ми направихте. Обичам ви и много ми липсвате!

Еми, с която общото ни хоби е декупажа и която ме изненада СТРАХОТНО с тази картичка, която ми е изпратила. Еми, благодаря ти, мила! Трогна ме с пожеланията и с това,че не си ме забравила на този толкова прекрасен и голям празник:

и Юлка, която ми е изпратила една много, много нежна картичка с красиво Коледно дръвче.Юле, благодаря ти за вниманието и за чудесната картичка. За мен беше много, много приятна изненада!

Момичета, много ви благодаря за милия жест! Пожелавам ви много, много здраве, любов и топлотаа и обичта, която подарявате, да ви се връща мнгократно! БЛАГОДАРЯ ВИ!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...