неделя, 5 февруари 2012 г.

Шеби шик - първи опит..

Това е един проект за любовта..Онази нежната любов копнеж и въздишка, която всички ние сме преживели и за която винаги си спомняме с умиление..
От около месец имам поставена задача от големия си син да направя картичка за рожден ден. Дълго умувах каква да е, и ..така и не успявах да се вдъхновя достатъчно, за да я довърша..Обаче, ..както се досещате от заглавието, успях да се вдъхновя от темата "Шеби шик" на предизвикателство №1 на Тони по повод на първата годишнина на нейния блог . И картичката просто се оформи в главата ми..
Този стил ми е познат от доста време, предимно покрай заниманията ми с декупаж, но картичка...си беше предизвикателство за мен и то голямо..
И понеже бях обещала не само картичка, но и кутийка за дребно подаръче в крайна сметка успях да сътворя едно комплектче, което искам да покажа най-напред на вас:


Използвала съм доста бяла акрилна боичка, както и бял напукващ лак с цел състаряване, както и някои от любимите си десени дизайнерски хартии - музикални, с надписи, на точки..
Розичките са от последните ми покупки на цветчета( мислех да ги правя ръчно, но..не ми стигна търпението, да дочакам да ги направя- толкова бързах да видя готова картичката, която исках да направя...), за панделките съм ползвала основно канап и .. марля .. Ползвала съм два вида дантели..и разбира се шкурка :)
Освен картичката, има и кутийка за някакво бижу и нещо дребно.., както и тагче, което може да е както в кутийката, така и вътре в картичката..


Ето как изглежда самата картичка:
Ето по-отблизо детайл:
а ето как изглежда отвътре:
Пликчето отзад изглежда така:
Ето и с тагчето в плика:
Ето как изглежда тагчето отблизо:
И тагчето отзад (може да се надпише..евентуално нещо дребно на него):
А ето таагчето вътре в кутийката, както и самата кутийка от близо:

Ще включа този проект във Февруарското предизвикателство на Двете Елши: "Месецът на любовта", както и в Забавлятелство 4 "Любов ли бе да я опишеш" на Мър-Мяу, и в Игра 33- Цвета на любовта... на Дони в Арти Марк, понеже за мен това е проект, изпълнен с много любов.Ще я включа също в Challenge # 71 - Give Me Wings or Sketch (or both)!or Both, защото..любовта винаги дава крила..

23 коментара:

Donika каза...

Еййй Краси направо си възхитителна, бих казала че е много Шик:-)Много ми харесва всичко което си сътворила,и кутйка и картичка и плика много ме грабна. Радвам се че тони е успяла да те завладее и теб, защото се е получило нещо прекрасно и ти благодаря ,че го включи и в играта!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Дони, много ти благодаря. Радвам се,че проекта ти харесва, защото.. за мен беше огромно удоволствие.Това е от тия проекти, които правиш "на един дъх", след като се е оформила идеята.

Deni каза...

Много, ама много ми харесва всичко което си сътворила, браво Краси! Стилът определено си го овладяла до съвършенство!Страхотен комплект се е получил!Поздравления и хубав ден!

Dani каза...

Интересна е и много изпипана! Да си призная честно, това не е моят стил. Даже незнам какво трябва да ми говори "шаби-шик", ама, като гледам повечето проекти в предизвикателството на Тони, долу-горе придобивам яснота. Иначе твоето комплектче е страхотно и сигурно получателят му много му се радва (Нали е подарено вече?!)

Handmade_by_MaDe каза...

Много са красиви,Краси!Поздравления и хубав ден от мен!:)

isi каза...

Много красив проект ..много оригинално!!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Дани,не е подарено още.Надявам се да бъде одобрено за подаряване :) (още не съм го показала на младежа, дето евентуално ще го подярява).Шаби-шик е стил, който много харесвам, но в който не съм се престрашавала да творя до сега. Някак го чувствам много нежен, много приятно натруфен.., всичко в приглушени меки светли, пастелни тонове..Някаква чистота ..Нещо като любовта, която е по-скоро въздишки и копнежи, отколкото страст ..

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

О, Дени,благодаря ти за милите думи.Наистина имам още много да опитвам, докато овладея стил, като този, който като цяло е от едно по-далечно и относително непознато време за мен.Но наистина много харесвам този стил и идеята за нещо направено в този стил, много ме вдъхнови..

nuschinka каза...

Краси, страхотно е всичко! Поздравления!Проектът ти наистина е много вдъхновителен!

arcadia каза...

Краси, какво направи ти? Оставяш ме без думи - уникален проект! Толкова мисъл за всеки елемент, изящно изпълнение, ако аз съм получателя на това произведение - нямаше да смея с пръст да го докосна! Адмирации!

kami_bonbona каза...

Ехе Краси каква красота само! Много раздвижен проект и толкова нежен. Много ми харесва. Картичката отвътре ме плени!

Miss Emerald каза...

Краси, не знам за кой път вече прехвърлям снимките и се наслаждавам на невероятните детайли върху картичката, кутийката и тагчето! Да не говорим за идеята ти тагчето да бъде в този толкова сладък и красив, и мъничък пощенски плик! Перфектна изработка!
Щастлива съм, че се присъедини към купона и Предизвикателство №1!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех, момичета,много ви благодаря!..Пламнаха ми ушите..Наистина е много, много приятно да прочета, че картичката и кутийката , както и придружаващите ги "аксесоари" са ви харесали. Много окуражително ми действат думите ви и се надявам искрено и кутийката и картичката да се харесат на младата дама за която са предназначени..

Ariadna каза...

Перфектен комплект, Краси! Поздравления и от мен!

Ellie каза...

Краси, великолепно е! Невероятно се е получило! Поздравления!

Силва каза...

О,Краси страхотно е! Направо зашеметяващо! Поздрави!

Mila каза...

Краси много яко е станало всичко :)Явно shabby chic ти е страшно присърце :)Поздрави!

Julie каза...

Fabulous makes!! Thanks for playing along with us at CES Challenges this week, Juliexx

Rali каза...

Краси, с ръка на сърцето казвам, че тези майсторийки са сред най-хубавите неща, които си правила! Много са красиви, а обичките ги допълват прекрасно!!!

Благодаря ти, че участва в предизвикателството на Двете елши.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ви, момичета. Този стил наистина ми харесва много.
Рали, обичките са от работилничката на Двете Елши :) - моята заслуга при тях е съвсем скромна..

Creative каза...

Разкошен е комплекта, Краси! Картичката е .. страхотна (меко казано) :)

Dora каза...

Beautiful!
thanks for playing!

Мира каза...

Колко е красива, направо ми взе дъха!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...