събота, 18 февруари 2012 г.

You are so SWEET..

Здравейте момичета,
Днес ще ви покажа картичка, която правих специално за Week 101 "Hi-Ho-Cherry-O".Бързам да я покажа, преди да е приключил крайния срок, макар, по нея да има още какво да се работи..
Моя проект представлява картичка с тагче.Тагчето си има местенце..:
Върху тагчето, може да има написана рецепта за сладко от череши, черешов пай или дори..неприлично предложение :)
Това е един детайл..на купата с череши..
Картичката и тагчето:
Така изглежда само картичката. С нея мисля да участвам и при Картичкофуриите в Картичкофурийско предизвикателство 104 "Пеперуди", защото специално заради това предизвикателство добавих пеперудата. Мисля,че се получи още по-закачливо.
Така изглеждаше картичката, преди да добавя пеперудата:

A ето какво беше вдъхновението:


Нямам търпение да цъфнат черешовите дръвчета и да замирише на пролет...А черешите са един от любимите ми плодове, за това..не можех да пропусна това предизвикателство :)
Усмихната вечер от мен!

10 коментара:

kami_bonbona каза...

Краси много свежа черешова картичка! Чудесна идея е тагчето! С пеперудата ми харесва повече. Поздрави.

Nelly's handmade каза...

Страшно ми харесва!... доядоха ми се черешки... Дантелата е страхотна! ;о)

Valchen каза...

Страхотна се е получила картичката, а идеята за тагче с рецепта е страхотно идейна!

Deni каза...

Краси, много настроение има в твоята толкова свежа черешова картичка!Тагчето също е чудесно!

на гости в моята кухня /Mim's sweet things каза...

Здравей,много се радвам,че съм на тези страници
картичката е страхотна-много весела и свежа
идеята за тагчето е чудесна
хубав следобед ти желая и поздрави

purple_pea_fran каза...

So beautiful! Love the vintage look of your card. Thanks for sharing with The Shabby Tearoom this week.

Miss Emerald каза...

Мммм, Краси, невероятно красива и изкушаваща картичка! И знаеш ли, точно днес си мислех, че тази година задължително трябва да си направя сладко от череши, защото ги обожавам и ми се иска да си похапвам от тях и през зимата! Така че и аз съм за рецепта върху тагчето, а вътре може и неприлично предложение!

Addii каза...

Чудесна е !Много ми допада идеята за рецепта на тага.Страхотна е!

kenli каза...

Идеята ти е прекрасна за тази черешова картичка с тагче! Както и тази закачка с копчетата черешки...А тази красива дантела - напомня ми на Пловдивските бабини карета.
Благодаря ти Краси и за доверието и за красивите думи - чакам адресчето ти! Поздрави от мен!

Силва каза...

Уау, Краси, какви са тия красоти? Очите ми останаха в тях, а дантелата направо ми легна на сърцето:) Поздрави!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...