събота, 24 март 2012 г.

Картичкофурийско предизвикателство № 108 „Назад във времето, когато.....”

Напоследък не ми остава много време за хобито ни, но..следя с огромен интерес какво се случва, макар да нямам особено време да коментирам по вашите блогове (ще опитаам да наваксам..)Направи ми впечатление,че последните седмици има една такава зелена вълна..Повечето теми са за използване на рециклирани материали, или ни връщат назад във времето, когато нямаше толкова много и такива разнообразни и улесняващи ни материали. Мен също ме е обзела една носталгична вълна, макар да не спирам да събирам все нови и нови материали за картички.
Странното е,че когато имах по-малко материали, като че ли ги ползвах повече..Сега ме е обзела почти колекционерска страст и..по-скоро се радвам на материалите, които имам отколкото ги ползвам.
Това беше лирично отклонение..
Сега ще ви покажа картичката, за която се вдъхнових от предизвикателството на Юлия от July art при Картичкофуриите: Картичкофурийско предизвикателство № 108 „Назад във времето, когато.....”.






Моята картичка е направена от малко велпапе от вече бивш кашон.., малко канап, малко останала дантела, хартиена панделка (направена от хартиен "шнур" от запазена стара опаковка..), малко марля, и..един стар "етикет" (подложка) от ръчно направено кожено портмоне, който е от много дебел крафт картон.

Накрая добавих и малко акрилна бяла боичка ..
Сега видях,че не съм снимала картичката отзад.
В началото мислех да направя само таг, защото реално етикета е чудесен за целта. Обаче, след това размислих и добавих картичка, която е отзад.Ето как изглежда отзад:





Мисля да включа тази картичка в Забавлятелство Пето "И мъжете са хора", защото...тази картичка всъщност е много подходяща за МЪЖЪТ.. независимо,че е направена от напръв поглед непотребни материали тя всъщност е подходяща за много скъп за нас човек..

Хубав уикенд на всички!

6 коментара:

Miss Emerald каза...

Краси, великолепна картичка си измайсторила! Истинско удоволствие е тази сутрин да си пия кафето и да й се възхищавам! Всичко е много идейно и само да знаеш този надпис колко много, много ми хареса. Стои просто страхотно!

bejko каза...

Една чудесна картичка в духът на предизвикателството за което си я направила.Хареса ми това което си споделила относно колекционерското настроени към материалите.Аз усещам една такава вълна като цяло,която измества идеята на ръчната домашна изработка.Пожелавам ти слънчев уикенд:)

Deni каза...

Краси, чудесна е!

Borqna каза...

Наистина е прекрасна!
А написаното на ръка "Мисля за теб" - великолепно! Толкова мило, толкова истинско! Поздравления!

Юлия Андреева каза...

Ах как обичам етикети и кашонени картички, но все не ми се отдава да направя една като хората - ти обаче си успяла! Благодаря за страхотната картичка вдъхновена от нашата тема :*

morgiana каза...

И на мен много ми допадна картичката ти. Представях си моята картичка по подобен начин и точно с такива материали. Изчетох и текста на публикацията ти и останах с с впечатлението, че просто четеш мислите ми:))
Поздравления!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...