събота, 21 април 2012 г.

Време за благодарности..

Днес най-после ми остана време да публикувам прекрасните подаръчета, които получих от Лидия Костова по случай рождения ден на нейния блог. Лидка, знаеш, колко много харесвам нещата, които правиш, за това ми с искаш да успея да снимам всичко на светло..за да могат и другите да му се порадват. Тези, които са получили от твоите красоти, знаят, колко отдавна дойдоха, но..се надявам да не се обиждаш,че чак сега се похвалвам с тях.. Аз всекидневно им се любувам и..нямаш представа колко щастлива успя да ме направиш ! Ето ги и тях..:
Прелестно дръвче в саксийка..в невероятен цвят.. Вкусно изглеждаща розова торта..- перфектна кутийка.. Чудесна червена роза.. И..куп нещица за направа на картички, които все още не съм ползвала, но..непременно ще ползвам.. Лиде..Благодаря ти!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...