понеделник, 2 април 2012 г.

CCH# 113 "ПРОЛЕТ" и...Крафт торбичка за Хоби предизвикателство № 10"КРАФТ"

Дойде ред отново на отбор А да ви предизвикваме в The Crazy Challenge.


Темата за тази седмичното предизвикателство, на отбор А е избрана от Ellen,
CCH# 113 "ПРОЛЕТ"

Ето и моето предложение за вдъхновение:



Това всъщност не е картичка, а ... торбичка.
Реших да дам нов живот на една стара крафт торбичка, в която удобно могат да се пренасят дребни нещица..Стори ми се удобна за сгъване в дамската ми чанта и..винаги на разположение при нужда.
Ще видим дали ще се окаже практична идеята. Във всеки случай за сега много ми харесва мисълта за такава торбичка в чантата..
Ето как изглеждаше преди моята намеса:



А ето я с новата й премяна, която ме провокира да ви предизвикам с тази крафт торбичка и в Хоби предизвикателство №10 "Крафт"



А ето и картинката, която ме вдъхнови, от близо:

                     Тази седмица сме спонсорирани от страхотните REDONKULOUS DESIGNS.

Photobucket



Сигурна съм,че и вие имате какво да покажете в двете предизвикателства :) Очаквам ви там..

1 коментар:

Donika каза...

Краси страхотна ти е идеята, аз също често използвам подобни торби, но нв съм се сещала да си ги украся! Надявам се да мога да се включа и в предизвикателството ти:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...