сряда, 23 май 2012 г.

Картичко-маратон един месец в картички вдъхновени от мисъл... Картичка 1/31

Както сте забелязали от заглавието, започвам своето самопредизвикателство "Картичко-маратон един месец в картички".
 Ето и условията, които съм решила да спазвам.
1. Всеки ден от днес 23 май до 23 юни да публикувам поне по една картичка.
2. Картичката да бъде вдъхновена от мисълта на съответния ден , която се намира в кубчето: " 365 мисли за всеки ден от годината" (кубчето с мисли, което получих като подарък от Боряна). 3. В това кубче, за почивните дни от седмицата има дадена само една мисъл и за събота и за неделя, за това...в един от двата дни си оставям "вратичка" картичката да бъде или втора на същата тема, или..картичка която да бъде без конкретна тема.

Надявам се да успея да реализирам този проект, който определено си е предизвикателство за мен.
Предварително съм се настроила,че около 20-тия ден ще ми е трудно да продължа..(може би за това си избрах картичките все пак да имат тема - струва ми се, че така ще е по-лесно откъм идеи).
От друга страна, всяка картичка ще изисква мислене и..това ще изисква повече време освен за реализирането на самата картичка и за измислянето на идея как точно да интерпретирам мисълта в ..картичка..
Освен това..не знам доколко всяка от мислите ще е възможно да бъде пресъздадена в картичка, но..не пречи да опитам :)

 И така...днес е първия ден от самопредизвикателството и...първата картичка е вдъхновена от една чудесна мисъл на Хорас Браун: " Ако в къщи не те научат да обичаш, трудно ще се научиш на това някъде другаде".

Винаги съм споделяла тази мисъл.
 Някога, аз самата бях формулирала подобна :
"Ако един мъж не умее да показва уважението и любовта към майка си, няма как да умее да показва уважението и любовта си към съпругата си".
Възможно е и някой друг да е имал подобни мисли, а аз просто да съм ги приела за свои,но..определено ги споделям напълно.. И..понеже мислите предизвикват доста сериозни размисли...реших да погледна под друг ъгъл на мисълта, при направата на картичката...

Ето и моята интерпретация на тази мисъл в картичка:


Имах и други идеи, но..в крайна сметка се спрях на тази..Надявам се да съм ви усмихнала.
Отивам да приготвям вечерята..(след малко ще публикувам последните пристигнали странички от бележника Moleksine.)

7 коментара:

Елена каза...

Много хубава мисъл,а картичката е толкова хубава! Много хубаво предизвикателство! Ще го следя с интерес:)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Радвам се,че идеята ти харесва. Обмислям я откакто получих кубчето с 365 мисли..
Надявам се да се справя с интерпретациите..

Dani каза...

Невероятна си! Как успяваш? Едва намерих време да вляза да по-почета малко из другите блогове, че иначе изпускам доста, а наваксването коства повече време.....
Само мога да ти се възхищавам! Поклон пред таланта ти! Типично за теб предизвикателство- да изрежеш, сгънеш, нарисуваш, оцветиш и апликираш мисъл! Възхищавам ти се!
Тази мисъл си я уцелила от раз! Първо - споделям самата мисъл. Много доказателства има в нейна подкрепа. Второ - картичката е страхотна. Тя е самата мисъл.
Още веднъж - поздравления за предизвикателството, което си поела и успех в творенето! Ще следя с интерес!

Miss Emerald каза...

Краси, невероятно самопредизвикателство! С теб в един ден започваме собствени такива, но за разлика от теб, аз не си поставих умишлено срокове. Нямах нужната смелост може би. Но толкова да се зарадвах като прочетох идеята на твоето. Ще бъде едно наистина интересно и поучително предизвикателство. С първата мисъл си се справила перфектно с интерпретирането й в картичка! Сега започвам с нетърпение да очаквам следващите!

Dafi✿ каза...

Краси, много ми харесва идеята ти за самопредизвикателство! Ще ми бъде много интересно да следя интерпретациите ти. Успех! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Момичета, благодаря ви за окуражителните коментари. Надявам се да не ви разочаровам.

Анонимен каза...

Определено ме усмихна :-) Тази картичка е заредена с толкова топли чувства и емоции... Много ми хареса и се радвам, че си се самопредизвикала, защото знам, че ще ме вдъхновяващ всеки ден с красиви картички тук.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...