вторник, 1 май 2012 г.

На точки..

Колкото и да не ви се вярва, бях подготвила тези дизайнерски хартии за тази прекрасна картинка (отново на YamPuff)
още преди празниците. Днес, нямах търпение да я довърша за да ви я покажа..Малко преди да я довърша обаче, видях, новото Картичкофурийско предизвикателство 114 "На точки" ,на Фани и..първата ми мисъл беше " Ето още една картичкофея, която обича точките, колкото мен!".. Наистина имам особено сантиментално отношение към точките и точиците..Виждайки това предизвикателство, спомените ме върнаха преди много години (около 25), когато се роди моя псевдоним "Точица" Като сега си спомням,че с моя съпруг, тогава бяхме все още само приятели и аз веднъж му споделих,че имам идея да си ушия нещо, но нямам машина и..тогава той предложи да отида у тях, да си ушия каквото искам на машината на майка му. Аз се заключих в една стая и обявих,че нещото, което искам да си ушия е много тайно и няма да го покажа, ако не харесам резултата и..се заех с шиенето. Накрая, резултата беше една рокля - бяла на червени точки. (Направо си бяха капки, защото не бяха много дребни, но... ги кръстихме точици..)Облякох произведението си и се показах на съпруга (тогава все още приятел), който много я хареса и ..от тогава до сега ми казва Точица :) Дълго време се подписвах като Точица в този блог, докато не попаднах на известния блог на Точица и...тогава реших,че не е добре да сме две с еднакви псевдоними..Така се появи "Щурчо", който всъщност е псевдоним по-скоро на малкия ми син, отколкото мой, но..мисля,че и за мен става :) Та..това беше лиричното отклонение, с което обяснявам любовта си към точиците и всичко на точки, капки и капчици.. А това е картичката, която сътворих с поредната прекрасна картинка:
Честит празник на всички!!!

5 коментара:

arcadia каза...

Краси, прекрасна картичка! Любовта ти към точките е съвсем ясно изразена тук, което прави проекта ти толкова вълнуващо сладък. Харесва ми картинката, както и всеки използван елемент без да я прави прекалено натруфена. А бе, харесва ми и това е ;)))

Анонимен каза...

Уау, не само картичката е чудесна, но и историята, която сподели е толкова забавна и интересна :-) Аз нямам псевдоним, но на мъжа ми от как се познаваме му казвам Мунчо - идея си нямам как точно ми е хрумнало, но вече почти 10 години си е Мунчо ( иначе е Петко де, нищо обшо с името )

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех, това с псевдонимите..наистина обикновено нямат нищо общо с имената.Моя съпруг варира между Слънчице и Сънчо..в зависимост от ситуацията :) А децата ми също имат куп имена :)- според ситуацията.. То и моята Точица, варира от Точка до Точичка :) Някой от приятелите ни мисля,че и до днес не ми знаят истинското име :)
А историята за появата на Точица ми е много любима и на мен (между другото, роклята носих с голямо удоволствие, макар да имаше доста кусури..доста години :) )

Miss Emerald каза...

Краси, мнооооого хубава точеста картичка! И апетитнааа... и разхлаждащаааа... Страхотна е! Както и лиричното отклонение!

FanyCraft каза...

Страхотна сладурана заобиколена от точки, точки...Браво!:)И историята хубава! Благодаря ти, че се включи.:)Поздрави!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...