вторник, 12 юни 2012 г.

Картичко-маратон един месец в картички вдъхновени от мисъл, 21/31

21 ден...

 И нова мисъл, която се изкушавам да отрека..
Този път авторът на мисълта е Франсоа дьо Ларошфуко , а самата мисъл гласи: "С истинската любов е като с призраците: всеки говори за тях, но малцина са ги виждали"
Е,...Ларошфуко, вероятно е визирал силната и искрена любов между мъж и жена, но пък..аз се хванах за думата "Истинска" и..вярвам,че няма човек, който да не я е изпитвал , (а някой сме пристрастени към нея)..
Ето как я интерпретирах в картичка:

 

 Да си призная, сега на светло, като я гледам, си мисля,че бледи пастелни цветове щяха да й прилягат повече, понеже не става дума за страст , а за една много чиста и нежна любов, но пък... ще я оставя така..защото самата дума любов ме прати в червената гама... (.явно почвам да се изморявам..., колкото и да се опитвам да не е така..)

 Усмихнат вторник от мен!

2 коментара:

Borqna каза...

Много ми хареса новата ти картичка, Краси! Гледах я в захлас. Накара ме да си спомня времето, когато синът ми ме държеше така за ръка. В тази малка детска шепа, в този допир се крие много вяра, нежност и сигурност.
Великолепен дизайнн! Продължавай да ни радваш!

Анонимен каза...

Може да си се уморила, но вобще не личи в творенията ти :-) Наистина много нежно и топло ми стана, когато видях, как си решила да я интерпретираш тази мисъл.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...