петък, 20 юли 2012 г.

Коледен коктейл през юли :)

Още щом видях предизвикателството на Грета при Картичкофуриите- Картичкофурийско предизвикателство 125, знаех,че ще направя всичко възможно да се включа в сроковете и да й направя мелба или коктейл..
Едва днес обаче успях да забъркам първия коктейл, който ми хрумна.
Ето го и него:


Той е гарниран със специално подбрани съставки за разхлаждане в летните горещини с дъх на Коледа през юли и ...разбира се с много любов..
Надявам се да ви подейства разхлаждащо и усмихващо.
Аз пък, ще го включа и в Забавлятелство 9, защото освен гарниран с много любов,коктейла който съм ви забъркала според мен прекрасно се вписва в месечната тема там: "Луд на шаренко се радва".,  Така де..кой прави Коледен коктейл през юли :)
Иначе, първата ми асоциация с темата на Забавлятелство 9  беше първата картичка, която направих тази година :)


 

2 коментара:

Ina каза...

Картичка със страхотно настроения! Чак ми се допи топъл шоколад с коледни бисквитки. Много пъстра, много коледна, много весела и цветна!

KalySto каза...

Страхотен коледен коктейл! А хартичта с бисквитените човеченца направо ме усмихна широко.Поздравления и благодаря,че участва в Шареното Забавлятелство!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...