понеделник, 6 август 2012 г.

Срещата в Бургас на 4 август

Срещата в Бургас на 4 август при Нели и Стефан от Хобисимо мина толкова неусетно за мен,че...определено мога да кажа,че не успяхме да се наговорим..
Обаче, този път, срещата беше нещо като работилничка.
Нели ни беше подготвила куп сгъвки и видове картички..
Успях да присъствам само на първите две, защото към 21.15ч трябваше да почнем следващата, а аз с темпото с което направихме първите две си представих,че ще се наложи да нощуваме там..(не,че имах нещо против, но..моите мъже не бяха подготвени за толкова дълга липса и..се прибрах да мием зъбки и да се гушкаме..)
Иска ми се да ви покажа, какво сътворихме..
Първата картичка е от този тип, който винаги съм се чудила как точно се прави- изглежда доста ефектно, а се оказа,че не е особено трудна, стига да имаш концепция и да знаеш кое кога и как ще се вижда.. Мисля,че се казва "падаща картичка", но може и да греша..
Може би ще се ориентирате по снимките за какво става дума:

Надписа е леко размазан, защото .. ами защото сложих печата в последния момент..и..защото , за да се "скрие" изцяло, се наложи да го "разделя" в два реда..
Надявам се да не сте особено критични, защото това ми беше първи опит с такава картичка и..защото определено нямах идея какво точно правя, докато не я завърших..

Втората картичка според Нели, трябваше да е готова за 5-10 мин...
Признавам,че макар да изглежда наистина много лесна, на мен ми отне доста повече време. Основно докато избера измежду наличните дизайнерски хартии някоя, която поне малко да подхожда на синята основа, която си бях избрала... В крайна сметка резултата е тази картичка:

А ето и импровизираната изложба, която успяхме да си направим:

както и някой картички, които все още бяха по масата:


Определено идеята на Нели много ме плени..
 В Хобисима има достатъчно място и инструменти, за да си натвори човек картички, колкото му душа иска..(за такива като мен, които не са си взели материалите за картички в Бургас..)
 Не знам дали ще успея да отделя достатъчно време да погостувам на Нели и Стефан отново, за да си направя някоя картичка при тях докато съм тук, но определено някой ден и това ще се случи (може и следващия път)

 Надявам се качеството на снимките ( а и на картичките)да не са ви направили впечатление - предвид вечерния час в който са правени снимките са си направо чудесни :), а за картичките..признавам,че след цял ден плаж, ентусиазма беше повече от вдъхновението..

За мен беше изключително удоволствие да срещна познати и непознати картичкопрвещи дами и да се забавляваме заедно на чаша безалкохолна мента, и куп сладки и солени изкушения..!
Имаше и две дебютантки, които се справиха повече от блестящо..(таланта си е талант..)

Специални благодарности на Нели и Стефан за гостоприемството и страхотната емоция..
Благодаря ви!


И..за малко да забравя да отбележа новото си откритие днес..
Улисана в отпускарски трески през лятото съм пропуснала новината,че се заформя ново уютно местенце за всички, които споделяме това прекрасно хоби..Card Mania Challenge е нов блог за предизвикателства, който от днес е сформирал своя СТРАХОТЕН талантлив дизайнерски отбор и..ще ни зарадва с първото си предизвикателство на 15 август.
Ако и вие като мен сте пропуснали да научите тази новина, сега е момента да обиколите блоговете на страхотните момичета, които Ани е подбрала за да ни вдъхновяват..Със сигурност ще е страхотно..
Успех на новото начинание..

6 коментара:

Toni каза...

Ех, след тази публикация и на мен ми се доходи до Бургас:) Уви, няма как да стане обаче това лято. Минахме си от ред за тази година.

Villi каза...

Ехааа...страхотни са всички картички ,а тази падащата картина ми изглежда много интересна и сложна ,не съм правила до сега такава -сигурно е много интересно:)))...Поздравления от мен за чудесната и ползотворна среща:)))

Miss Emerald каза...

Краси, страхотно забавление сте си устроили, а и доста ползотворно. Много добре си се справила с картичките, особено след цял ден плажуване. Сгъвката на първата отдавна имам мерак да я изпробвам, но може би точно липсата на концепция ме е спирала досега. При теб се е получило много добре и съм сигурна, че скоро ще ни зарадваш и с друга визия на този вид картички.

VioletCloudlet каза...

Лятото видно е силно вдъхновяващ сезон и при теб, Краси ;) Мъничко завиждам за срещата в Хобисимо... аз не успях да мина оттам миналич месец, но вярвам , че септември ще поплажуваме и в Бургас и ще се отбия ;)

- каза...

И аз съм от тихичко завиждащите, но и много се радвам за вас-заредили сте батериите и сега сте готови да създавате нови красоти! А направеното на срещата е чудесно! Поздравче!:)

Анонимен каза...

И аз искааааммм ... Незнаех, че е имало подобно забавление в Бургас, ако знаех - първа там ;-) Картичките са чудесни, а емоцията сигурно двойно по хубава :-) Приятна почивка, ако още сте там и много слънчеви емоции на моретооо ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...