понеделник, 15 октомври 2012 г.

Минималистична картичка в Картичкофурийско предизвикателство 138

Здравейте момичета!
 Много се вълнувах, когато Мария избра моя книгоразделител за свой фаворит и една от причините за това беше факта,че това означаваше ,че аз трябва да задам Картичкофурийско предизвикателство 138.
Имах толкова идеи за теми, но..някой от тях се появиха междувременно, други сама промених.. В крайна сметка, реших да ви предизвикам с нещо, което за мен самата е оргомно предизвикателство. Минималистична картичка..
Такава, в която има възможно най-малко...материали.
Искаше ми се да успея да ви вдъхновя да направите картичка, която изглежда съвсем семпла, но всъщност казва много.
Ето какво успях да сътворя аз, макар да ми се искаше да е още по-минималистична..:


Снимах, снимах и..снимките все не се получаваха..Печата е много красив и много фин, а някак на снимките ми изглежда като неясен..
Май най-накрая успях..Снимката стана толкова детайлна,че се вижда дори дефект, който не бях загледала докато правех картичката..:


Опитах и с друга минималистична картичка, но и нея не успях да снимам добре:

( картичката изглежда тъмно синя, а в действителност е съвършено черна..)

Май този път успях:
и тъй:

Все пак, да направя  минималистична картичка за мен е нещо което освен предизвикателство се оказа голямо удоволствие.Оказа се,че направата на такава една картичка, на пръв поглед много семпла ми отне повече време, отколкото картичките, които обикновено правя.
Искрено се надявам вас да не ви затрудни толкова и да успеете да се включите в моето предизвикателство към вас при Картичкофуриите.
Очаквам ви с нетърпение и огромно любопитство да видя вашите минималистични картички..

3 коментара:

Miss Emerald каза...

Краси, перфектно си се справила с минималистичните картички! И двете много ми харесаха. Надявам се да успея да се включа в твоето предизвикателство, което за мен е не само интересно, но и доста предизвикателно, защото не веднъж съм казвала, че това са картички, които много харесвам, но които са ми страшно трудни за направа.

Toni каза...

Страхотно послание! Ще се постарая да се включа и аз с нещо.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ви момичета! Наистина направата на такава картичка си е сериозно предизвикателство и аз искрено се надявам да успеете да се включите в него.Не се съмнявам,че ще се справите по-добре от мен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...