понеделник, 29 октомври 2012 г.

CCH 131 "СКЕЧ"

Здравейте момичета!
Както вероятно сте забелязали, днес е понеделник и .. отново е време за нови Щури предизвикателства..
След  цял месец в който Крейзито усилено се реорганизира , в нашия дизайнерски екип се присъединиха три изключително талантливи и много любими мои дизайнери на картички. За моя голяма гордост, и трите са българки и бяха единодушно избрани от целия екип да се присъединят към него.
Както може би сте видели в блога на Крейзито, това са: Вили M., Nelly и Miss Emerald.
Освен новите попълнения, в следващите две седмици сме ви подготвили и ново предизвикателство. Този път това е един СКЕЧ.
Ето картичката, която аз успях да подготвя за ваше вдъхновение:

За направата на своята картичкка съм ползвала дигиталното печатче, което любезно ни предоставиха спонсорите ни: Bugaboo Brat - Jesse Moon Учудващо за мен, използвах този път основно ембос и дистрес и..никаква дизайнерска хартия. Накрая за акцент добавих малко блясък на крилцата, Искаше ми се да добавя малко прозрачен 3Д лак на сърчицето, което виси, но..като ползвам за първи път този лак, се оказа,че е по-течен, отколкото предполагах и с апликатора се появи една голяма ..точка..Така реших да намажа целия печат с този лак и..ефекта много ми хареса.На снимката не си личи особено, но картинката стана гладка и лъскава> Мисля,че този лак е перфектен за направа на магнитчета за хладилника :) А ето и СКЕЧ-а, който Lionelsa подготви за това предизвикателство:

                                         
За това предизвикателство наш спонсор са Bugaboo Digi Stamps

                                          

А наградата за победителя ще бъде:

                                        

И така,  ако СКЕЧ-а, който сме ви подготвили ви харесва, ще се радваме да видим вашите интерпретации в следващите две седмици. Не забравяйте,че имате право на не повече от 4 участия в Крейзито.
Успех!

5 коментара:

Natallia каза...

Сплюшкина открыточка! Моё самое любимое сочетание цветов: всё в моей квартире именно такое: сине-желтое! Восхищаюсь!

Didi Georgieva каза...

Страхотен скеч.За мен ще е удоволствие да участвам.Картичката е много нежна и сладка.

Desi каза...

Краси, много ми хареса картичката! Толкова е нежна и мила, просто е прекрасна! Целият `и ефект се допълва от великолепно подбраните цветове. Поздравления!

Miss Emerald каза...

Краси, великолепно претворяване на скеча си направила, просто стоя и гледам картичката в захлас и така да ми се иска да се сгуша до сладурчето и да се потопя и аз във вълшебния свят на сънищата!

Lionelsa каза...

Като го гледам този сладур, и на мен ми се иска така сладко да си подремна.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...