понеделник, 26 ноември 2012 г.

CCH# 133 Есенни цветове 2

Обещах да ви покажа и следващите си картички за вдъхновение за новото предизвикателство на Крейзито , което в следващите две седмици е : Есенни цветове!
Не очаквам да ви затрудним особено. Не знам за вас, но..аз като родена през есента , всяка година се омагьосвам от безкрайните нюанси на топлите цветове в природата по това време.
Тази година есента е особено мека и топла и това все още не ми е позволило да се настроя на Коледна вълна..
За това пък, съм на есенна..
Първата картичка, която ще ви покажа е направена с дигитално печатче , което щом видях, знаех,че искам да ползвам. Може би, защото го видях някъде в дните около 14-тата годипнина, откакто мама почина от тази коварна болест- рак. Тази картичка е посветена на мама, която много, много ми липсва... С тази картичка се присъединявам към всички благотворителни инициативи в подкрепа на борбата с рака на млечната жлеза..

Тъй като не ми се искаше картичката за предизвикателството в Крейзито да навява тъга, направих още една , която ще ви покажа в следващата си публикация.. Бъдете здрави вие и любимите ви хора, грижете се за себе си и .. се радвайте на близките си хора...

4 коментара:

Natallia каза...

Чудесная открыточка! Как будто солнышком залита! Настроение поднимает сразу!

nuschinka каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
nuschinka каза...

Ох, Краси, нещо става с Блогър.... много нежна есенна картичка си сътворила! Много ми харесва! На предната картинката ми дойде малко хард, но тази е перфектна! Поздравявам те!

Miss Emerald каза...

Краси, с много любов си изпълнила картичката! Великолепна е!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...