вторник, 25 декември 2012 г.

Честито Рождество! !!! и CCH# 135 Easel картичка 2

Мили приятели, искам от все сърце да ви пожелая Весела Коледа!

Тази година, за кой ли път не успяхме да се съберем с всички деца заедно на Коледа и...отново мислите и сърцето ми са на много и различни краище по света..Но..може би винаги ще е така - децата порастват, всяко отлита нанякъде..
Аз обаче както всяка Коледа до сега,  подготвих трапезата с постните гозби и питката със сребърната паричка за здраве, късмет и успех и... се помолих следващата година да е по-успешна, по-добра и по-щастлива за всички , а следващата Бъдни вечер къщата да е по-пълна..и усмихната.

Пожелавам на всички приятели мир, любов и късмет и много топлина и уют , щастливи емоции и сбъднати мечти! ВЕСЕЛА КОЛЕДА!


И..понеже снощи не успях да покажа втората картичка, която направих с чудесния печат  на Sassy Studio Design , сега ще ви я покажа:


Дълго се чудех дали да я показвам сега, или да изчакам да снимам по-добре, но... като си знам фотографските умения и като гледам времето навън..вероятно няма да успея скоро да ви покажа читави снимки..
Въпреки качеството на снимките обаче, се надявам да се вижда идеята..
Както и красивото дигитално печатче, което от много време се канех да ползвам и все не му идваше реда..
Посланието..
И..разбира се ако успея да снимам по-добре, вероятно ще покажа отново..
А до тогава, вие не спирайте да се радвате на почивните дни с любимите си хора и..ако ви остане време да направите някоя красива картичка, която искате да ни покажете в Крейзито или в Хоби предизвикателство 29- ще се радвам да я споделите.. Усмихнати и топли празници!


И да ви напомня,че спонсорите  Крейзито през следващите две седмици са:
                       



Победителят ще спечели 4 безплатни дигитални печата от магазина на Sassy Studio Designs !


и

Crafty Sentiments Designs започват своята дейност през  2009 от  Suzette Winch - собственичката. Те се грижат за своята собствена марка от гумени печати, дигитални печати , надписи и шаблони за изрязване, перфектни за всички ваши скрапбук проекти и картички.

Победителят ще спечели 3 безплатни дигитални печата от магазина на Crafty Sentiments!

И така..ОЧАКВАМЕ ВИ в Крейзито през следващите две седмици и.не забравяйте,че имате право на само 4 участия... 
 
В Хоби предизвикателство 29 "Украсете картичка само с ножичка, пънч и/или шаблон" пък сме любезно спонсорирани от магазин Naborsata.com с ваучер за покупка при тях на стойност 20лв
Успех!

1 коментар:

Borqna каза...

Честита Коледа, Краси!
Да сте живи и здрави!
Много радост и късмет желая на теб и твоето семейство!
***
Сърдечно ти благодаря за четвъртия Молескине бележник - моето списание за изкуство през следващата година!
Твоят подърък в навечерието на Бъдни вечер ме изненада приятно и ме зареди с прекрасно настроение.
Картичката, която си ми изпратила е една от любимите ми твои картички. Освен това така човек /разбирай аз/ се учи от опита на другите. / Различно е да видиш картичката "на живо"!/
Излишно е да ти казвам, че ти пак ме изпревари - аз имам намерение да направя още 2 страници за твоя /- ОНЗИ! / Молескине бележник.
Апелирам също и към другите дами -
Да направим "Репете" - повторение на участието си! Би било интересно.
**
Имах желание да ти пиша по-рано -
но домашният компютър ме изхвърляше всеки път, щом изберях твоя блог / и други блогове също!!/- може би нещо в настройките..
Стана много дълго - моля, извини ме!
Приятен ден и успех!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...