сряда, 12 декември 2012 г.

CCH#134 Christmas Time

Kоледа наближава и от понеделник стартираха две предизвикателства, за които искам да ви поканя..
Едното е Хоби предизвикателство 28 "Цветова комбинация", което е зададено от Хис и е на Коледна тема и с коледни класически цветове- червено, златно и зелено! Ще се радвам да се присъедините и вие..

Второто предизвикателство, за което ще ви поканя е Крейзито, в което темата в следващите две седмици е: "Коледни дни".
Всички ние правим коледни картички по това време на годината, нали?
Също така можете да ни покажете скрапбук страничка, подарък от хартия или какъвто и да е друг хартиен проект.
Така че, моля ви, покажете своите творения
Ето какво съм ви подготвила аз за вдъхновение:


Този път реших,че за Коледа искам да подаря на своите приятели коледни украшения - късметчета..От задната страна на всяко "медалче" има пожелание, досущ като тези, които можете да изтеглите в новогодишната баница с късмети.. :)

За всяко от "Коледните късметчета", които съм подготвила съм ползвала красивите дигитални печати, които любезно ни бяха предоставени от нашия спонсор тази седмица

Мисля,това да е част от моя подарък за Pay it forward"..

Както обещах в началото на годината, всеки, при който аз съм се записала също ще получи нещо малко, но от сърце..

Аз искрено се забавлявах, докато оцветявах тези малки картинки..

Подготвила съм и картички, но..така и не успях да ги направя навреме за началото на предизвикателството..

Надявам се, че ще ви харесат..:

За сега ще запазя като изненада пожеланията( късметчетата), които се спотайват зад всяка картинка..

А ако се питате кой е спонсорът ни този път в Крейзито, ще ви улесня: Спонсор този път са: StampArt Design


Очаквам ви и на двете места...

Ще участвам в Crazy Amigo Challenge по препоръка на Борянка. Благодаря ти!

6 коментара:

Deni каза...

Много оригинална идея за коледни късметчета- с красива визия и забавни картинки! Късметлиите ще са очаровани!

Borqna каза...

Много са хубави!
Имах възможност да видя "на живо" едно от тях - страхотно бижу!
Препоръчвам ти -
http://cachallenge.blogspot.com/2012/12/hanging-objects.html
/темата е нещо за окачване - има още малка време!/
Успех!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ти Борянка! Радвам се,че ти е харесало. Аз междувременно съм направила толкова много и в невероятни варианти, които за съжаление не успях да снимам за един Коледен благотворителен базар..Надявам се да зарадват новите си притежатели.. Непременно ще се включа в предизвикателството, което си ми препоръчала..

Borqna каза...

Краси, тази сутрин получих късметчето и картичката, които си ми изпратила! Много ме зарадва! Благодаря ти за пожеланията!
/Когато Тони-Точица ми показа нейното късметче, аз си помислих, колко ли ще се радвам ако имам същото и ето!/
Прекрасна изненада!
Пожелавам ти хубав ден!

Esi каза...

Краси, току що получих и моето пакетче!
Много ме изненада, благодаря ти от сърце! Всичко много ми хареса, а късметчето е точно това, което бих искала да ми се падне и от новогодишната баница!
Весели празници!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Еси, много се радвам,че ти се е паднало желано късметче. Наистина нямам идея на кого какво се е паднало, защото детенце ги разпределяше след като ги написах и дори не знам на кой вид какви са точно..Весели празници и дано Новата година е по-добра от изминалата за всички!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...