понеделник, 23 май 2011 г.

"В светлината на прожектора"

Ето,че отново реших да се включа в предизвикателство на Двете Елши. "В светлината на прожектора" ме предизвика с това,че не бях чувала за тази техника преди. Идеята да поставиш определен детайл "на фокус" в картичката си ми хареса и.. ето първия ми опит в тази техника.По принцип много харесвам печатите на Сара Кей и нямах съмнение, че искам да използвам точно такъв за този проект.С тази картичка ще участвам в предизвикателство "В светлината на прожектора" на Двете Елши..





3 коментара:

Petya каза...

Картичките са невероятни, много са хубави!

Neli каза...

Чудесна е! Поздрави!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ви,момичета! За мен беше истинско удоволствие да ги направя..Радвам се, че ви харесват. Дарих всички картички, от това предизвикателство за благотворителния базар за събиране на средства за дечица които са болни от Муковисцидоза .. Надявам се тези дечица да имат поводи да се усмихват по-често..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...