неделя, 3 юли 2011 г.

Безкрайна картичка

Още щом видях новото предизвикателство на Гери от Двете Елши "Безкрайна картичка" нямах съмнение,че ще се включа в него.За мен беше невероятно интересно да науча,че подобни картички съществуват, как точно се правят и..разбира се невероятно забавление и удоволствие от измислянето на концепцията и направата на самата картичка. Понеже дълго време не можех да измисля концепция за предизвикателството на Злати и екипът на Двете Елши, зададено при Картичкофуриите "Мечоци", а имам огромно желание да участвамм и внего, реших да направя тази безкрайна картичка с мечоци :)
За мечоците, трябва да споделя, че и аз като Злати съм им голям фен. Съпругът ми има мечок, от своето детство и..когато се роди големия ми син, побързах да му купя плюшено мече..По същото време той получи подарък плюшено мече от много скъпа моя приятелка. Пак по същото време спечелих някаква награда - плюшеното мече Коколино и..така големия ми син спеше в креватчето си заедно с трима плюшени мечоци.. Понеже беше третото ми дете, много обичах да му чета приказката за трите мечета, която знам вече наизуст :) :
" Сред горите на Балкана, посред мечата поляна, бяла къщичка се гуши, между двете диви круши..Там живеят три братлета- малки , палави мечета. Всяка сутрин буди Слънчо- Мечо, Рошльо и Медунчо....."
Когато се роди малкия ми син, към колекцията мечовци се прибави и един син плюшен мечок, който му подари моя позната и..кой знае защо, малкия юнак си хареса именно него..Всъщност, тъкмо поради нестандартността му и поради нестандартността на "безкрайната картичка", реших да посветя на малкото си момче.
Направата на тази картичка ми отне от мига в който видях как точно се конструра, до публикуването на снимките тук ...няколко часа, в които успях дори да изкъпя и сложа да спи малкия си син, който много, много се вълнува от предстоящия си утре (вече днес :) ) рожден ден.
Реално..въпреки многото си идеи за картички, реших да посветя този свой проект за картичка на него,защото той самия е безкрайно креативен и многостранен, а и защото с тази безкрайна картичка искам да му пожелая да е здрав за да се радва на безкрайните възможности, които се отварят пред него ден след ден..
Честит 5-ти рожден ден, Сашко! Всички много те обичаме и ти се радваме !
Ето и картичката:

















Сладки сънища на всички..отивам да гушна моето малко сладко плюшено мече , докато е все още на 4г..защото от утре, ще е голямо момче на 5г и...усещам, как времето лети...

6 коментара:

Boryana каза...

Усилията през тези няколко часа са си стрували! Точно дизайнът е трудната част при този вид картичка. Трябва да си наясно какво и кога ще се вижда.
Честит рожден ден на малкото мече от мен! :)

Поли каза...

Картичката е великолепна! Да ти е живо и здраво момчето, гушкай докато още дава :-)Весел празник!

Анонимен каза...

Oh thats so pretty, i love this card.
thanks also for joining in the giveaway
hugs June xxxx

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря, момичета. Оказа се чудесна "играчка" за порасналия малък мъж в къщата :)

~Gery~ каза...

Много интересна е станала и с толкова много на брой мечета. :)
Сигурна съм, че малкия рожденик много се забавлява с нея. Да Ви е жив и здрав и много да ви радва! :)

Радвам се, че участва в предизвикателството на Елшите!:)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Такава беше идеята..да е с много мечета (като многото дечица в къщи, дори повече..) Едното е рожденник, а другите му носят подаръчета, цветя, пожелания.. Самата картичка, в единия от "вариантите си" е вързана с панделка, като подаръче..В друг от вариантите е като прозорче (вратички) зад които се крият всички пожелания и изненадки към рожденника и ..разбира се, четирите мечета в четирите ъгли, ..с пожеланията, които се виждат дори и при затворени прозорчета (вратички)..- колкото са братчетата и сестричките в къщи.. И..Двамата големи мечовци с пожелания .. (символизиращи мама и тати..) и..цветя, цветя, цветяя..(пак кратни на 4..за радост на мама и тати..и всичките им малки мечета..)Всъщност..в тази картичка има доста символизъм, който няма как да се види отстрани, но..аз си го знам и..надявам се всички, които познават голямото ми семейство също го откриват..
А най-голямо удоволствие и забавление з амен беше самата й направа..Непременно ще направя още няколко безкрайни картички..Имам идеи, просто ваканцията ме спря да ги реализирам...за сега :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...