петък, 8 юли 2011 г.

На море..

Искаше ми се да успея да довърша и снимам морската картичка, която бях подготвила, за да ви съобщя новината,че съм на море и няма да имам възможност известно време да творя активно, но...се наложи да тръгнем по-бързо, отколкото очаквах..
И така..от вчера след обяд сме в Бургас за десетина дни.
От една страна, ще опитам да използвам времето за да си почина и да събера морски лъчи, от друга..да си напазарувам разни нещица от бургаските магазинчета за материали ( ако някой знае такива - ще се радвам да сподели. ) Аз знам само Армстронг..надявам се да го открия :)
За съжаление не зная дали ще мога да творя тук, понеже..както се досещате, всички материали са ми в София..:) (но..знае ли човек, може да успея да измисля нещо)
Усмивки от мен и...много морски целувки!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...