сряда, 20 юли 2011 г.

Подарък..подарък, подарък...

Днес беше първия ми ден в офиса, след морската ми ваканция ииииии... цял ден подскачам от радост и удоволствие, защото....
.... това, което първо забелязах на бюрото си, беше огромния плик на СПИДИ в който открих...ПОДАРЪК за мен от Hobbissimo !
Нели, искам да ти благодаря много, много , много за това,че направи деня ми толкова усмихнат и прекрасен!
Пликът носи дата 12 юли..- явно е пристигнал малко след като тръгнах към морето и ме е чакал повече от седмица..
Подаръка е моята наградка от Щурото предизвикателство, в която моята картичка за деня на бащата беше избрана на случаен принцип за да получи наградата на Hobbissimo ..

По принцип, избора на случаен принцип не може да се сравнява с избора на картичката ти за най-добра сред прекрасните картички, които стотици момичета творят, но.. за мен си е като печалба от лотарията и..понеже специално картичката която спечели тази лотария ми е много, много скъпа и в нея наистина съм вложила много любов и послание към своя татко, вярвам че макар и избрана на случаен принцип, не е напълно случайно..Може би това е отговорът..усмивката..радостта, които няма да получа от татко..

Страхотно е усещането да получа нещо по пощата..различно от сметки и фактури..
Пожелавам го на всяка от вас.

2 коментара:

Поли каза...

Честитооооо, всичките ти дни да са такива :-)))))

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех,че хубаво пожелание...Благодаря ти,Поли !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...