сряда, 17 август 2011 г.

Седмица 4 на Hobbisimo - За мен

Както съм споделяла с тези от вас, които познавам и както вероятно се досещат от опит тези от вас, които имат Биг Шот и малко детенце в къщи (особено , ако е момче и се вълнува от всякаква техника, както моя малчуган),в къщи почти всяко листче, което не съм забранила изрично да се пипа, бива "обработвано" с "машинката на мама"..
В резултат, имаме доста красиви листчета и част от тях са превърнати в красиви картини за мама. Например тези :


Това е картичката на моя син за "Коледа през Юли" :)

Или това:


Това е мама :) в очите на своето 5г момченце :)

Обаче...днес докато експериментирах с новия си пеперуден шаблон без да искам съм изрязала две пеперуди от... една картина, нарисувана от малкия специално за мен..И след това пак без да искам съм изрязала правоъгълни "рамки" от тях..
Станало е случайно, понеже съм хванала "картината" и ..съм я сгънала на две за да я ползвам като ..бял лист...(че в къщи не са останали бели листа вече..)
Та...когато малкия видя какви съм ги натворила с неговото изкуство, ми даде няколко от изрезките си и заяви,че иска да му поправя картинките.., защото са били картички за мен!
Така .. запретнах ръкави да сглобя част от изрезките в нещо като картичка, така,че да не си личи много как съм съсипала труда на детето докато съм си експериментирала..
Така се родиха следващите две картички.
Те са направени специално за мен, от..мен.. с материали приготвени от малкия за да направи той картичка за мен..
Не ги одобри особено, но...аз реших,че са подходящи за предизвикателството от Седмица 4 на Hobbisimo - За мен, като мисля да включа и двете като една...понеже..са едностилни :)
Ето ги и тях:



А ето и събрани "накуп" всички картички "За мен" .. Само в две от тях съм участвала..за това само с две от тях ще се включа в предизвикателството :):):)









Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...