петък, 19 август 2011 г.

Картичка - кутийка в любим цвят/цветова комбинация..

От много време искам да направя този проект и...все не ми достига време или вдъхновение.. Нямах идея какво точно искам да постигна като послание с него..
В последните няколко дни,напълно безпричинно ( а може би не?) ме е обхванала една вълна за направа на картички подходящи за сватба.
Все пак, преди време правих един проект с кутийка за сватба и..ми се видя много практичен..Така реших и този свой проект да посветя на този толкова специален ден.
И макар да нямам идея за кого точно е предназначена картичката ми кутийка за сватба, ми се прииска тя да е нестандартна и не просто да не е изцяло в бяло или в някой нежен типично сватбен цвят,а да е..в моите любими цветове..Сами по себе си, те предполагат леко ретро стил..
В същото време ми се искаше картичката да е романтична и да не е натруфена, но пък да си личи,,че е предназначена за сватба, макар да е нетипична..Така подбрах точно тези елементи, които..ми създават романтично и ретро усещане.. Навяват някаква носталгия по едно отминало време и в същото време носят едно обещание за нещо приятно, което тепърва предстои..

И..така се роди моята картичка -кутийка , едновременно подходяща за предизвикателството на Krissbal при Картичкофуриите и за 3 седмица на Hobbisimo - Кутийка.

Признавам,че доста време ми беше нужно за изработването на кутийката, която всъщност е направена от 4 кутийки..
Самата картичка е едновременно и картичка и рамка за снимка..т.е..проекта спокойно би могъл да се нарече 3 в 1 :)

Ето го и него:



Това е вътрешната част на картичката. Тя е същевременно и рамка за снимка..
Изглежда недовършена, но това всъщност е точно така.. Тук от едната страна има място за снимка на младоженците , а от другата страна място за пожеланието към тях, или пък..за снимка на булката като девойка..или като бебе..или..снимка на булката заедно с този, който подарява картичката..
Разбира се, този,който подарява картичката,може да има и други идеи..


Така изглежда едно отворено "чекмедже" от кутийката..
В него има дискретно пожелание и..място за нещичко..


Така изглежда кутийката (всички кутийки), когато са отворени.
Вътре, има място за дреболийки като четирилистна детелина например, или дребни подаръчета..Разбира се, има място и за пари..или дори за безброй много пожелания, написани на малки свитъчета, които след сватбата булката да си чете..


Когато я видях готова..на мен тази картичка - кутийка много ми хареса и.. понеже е в моите любими цветове и.. понеже реших,че имам нужда точно от подобна..за това,реших да я запазя за себе си и да не я ползвам като сватбена, а .. като рамка за две ретро снимки, които си правихме на морето семейно..
В чекмедженцата пък ще сложа дреболийки, които имат сантиментална стойност за мен и дребни бижута (пръстенчета и обеци)..Така ще участвам с нея в Седмица 4 - "За мен" на Hobbisimo.

Благодаря на Нели и Krissbal за страхотните предизвикателства,благодарение на които сътворих нещо любимо за мен лично..
От сега знам,че ще добавя нещо ..веднага щом си купя подходящото печатче..
На каретата мисля да отпечатам: " Good luck! " или "Love" или друго подходящо послание, което харесам като шрифт и..се побира там..


Хех,...сега видях,че бих могла с тази картичка да се включа и в Щурото предизвикателство, където тази седмица темата е "Филми".. Има доста филми с които може да се асоциира картичката, но..първия, който ми дойде наум беше Булката беглец :) ( Runaway Bride) или...Парижките потайности.. (Les Mysteres De Paris) Надявам се да се усмихвате в момента, защото...аз се усмихвам :)

И понеже съм ползвала хартии от повече от два различни производителя..в изработването,( за основата, за картичката, за чекмедженцата..) мисля да я включа в Challenge #49 - Mix & Match...

7 коментара:

Krissbal каза...

Прелестна е!

Keep It Sweet and Simple каза...

Really beautiful project.
Thanks for joining us at CES this week.
Caroline xxx

Unknown каза...

wow.. what amazing detail. trully fabulous!! Thanks for sharing it at CRAFTY EMMA'S XX

Cvety каза...

Чудна кутийка с тези прекрасни дървени елементи и толкова топлата цветова комбинация. Моделчето на кутията е забавно с всички тези чекмедженца и също ме впечатли много :) Поздравления!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Krissbal , винаги е много вдъхновяващо да прочетеш коментара на този, който е задал предизвикателството. Благодара ти, за хубавите думи.
Keep It Sweet and Simple, it is pleasure for me to joining your challenges!
Carrie, thank you, for such a lovely words for my project. It is really pleasure for me to read your comments.
Cveti, благодаря ти!Моделчето и на мен много ми харесва. На практика тази кутийка се прави от 4 "кибритени" кутийки подредени кръстосано..Отдолу и отгоре има по една "плоча" от картон (става като "сандвич" ) и върху горната "плоча" на сандвича е залепена картичката (която е всъщност отвътре е като албумче в случая..)
Би могло да е и всичко друго..
"Кибритените" кутийки съм написала в кавички, защото..са просто кутийки като кибритените, но с по-голям размер.Размера на кутийките е според размера на самата картичка..В моя случай, картичката е 15х15см, за това кутийките са 8х6см..
A за цветовата комбинация..наистина обичам толите цветове и те преобладават във всичко, което ме заобикаля.

Sheena каза...

A fantastic creation! I love it! Thanks for joining us at CES, Sheena xx

mal4eva каза...

Невероятно красива!Поздравления!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...