понеделник, 22 август 2011 г.

Изкуството - мисия възможна

Два дни в София имаше прекрасно събитие- Изкуството - мисия възможна!
За това прекрасно събитие разбрах от Лидия Костова. Напоследък съм голям фен на прекрасните й картички с квилинг.Невероятна е.
Покрай наслаждаването на нейното изкуство, успях да сътворя и някой неща с друга техника:
Правих вълнени сапунчета (плъст от вълна..)с Йовка Христова..
Искаше ми се да правя и чантичка от вълна по тази прекрасна техника..,но..имаше такава опашка,че..отлагам за следващия път..в Център Рафаел във Варна..(дано успея да отида..)
Рисувах върху пясък при София Илиева..- едно прекрасно изживяване..
Правих енкаустика при Емануела..Ако някой като мен до вчера не е чувал за това изкуство, искам да поясня,че представлява рисуване върху дърво, плочки, стъкло и..каквото ви харесва с бои на основата на восък (парафин) , пигменти и..още нещо..Емануела сама забърква боичките по "тайна рецепта" която е научила от своя баща.. Рисува се с метална...шпатулка, нож или..каквото и да е, което се загрява предварително на електрически котлон..за да се разтопи боята..Страаахотно удоволствие. Вижте, какво успях да сътворя аз, като за първи път..:



Правих книжка с мини анимация (не успях да снимам..а и те са много странички..)

Малкия ми син се сдоби с красиво смърфче от полимерна глина, направено от Йорданка Николова и толкова си го хареса, че днес беше на детска градина с него..

Изобщо...си изкараах един чудесен следобяд.
Е..имаше емоции всякакви..Обаче, мнението ми,че Лидия Костова е страхотен човек, освен страхотен творец се затвърди напълно. Лиде, радвам се,че те познавам и ти благодаря,че ме покани на това прекрасно мероприятие!

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...