събота, 20 август 2011 г.

Картичка за мен..

Когато се замисля, каква картичка би ме зарадвала най-много..си представям картичка с романтично послание..Такава, която да показва, че съм специална за този, който ми я е подарил. Няма значение, дали е мъж, или жена..
Може би точно за това изработих тази картичка - "Кафе за теб" с две чаши и каничка.
Аз самата предпочитам, това да е мляко с мед, но.. надписът би станал твърде дълъг и трудно разбираем за останалите.. :) Разира се..вътре в посланието би могло да е уточнено.. :):):) при нужда..




С тази картичка мисля да участвам в Седмица 4 на Hobbisimo "За мен", в Картичкофурийско предизвикателство 79 "Любим цвят/цветова комбинация"зададено тази седмица от Krissbal , както и в CDAC от където са прекрасните дигитални печатчета..
С тази картичка, бих искала на всички вас, да пожелая да намерите време поне за едно кафе с любимите си хора, и да прекарате незабравими мигове с тях..
Усмихнат и красив ден пожелавам на всички !

Има за какво да се смеете дори..
Сбъркала съм надписа! Омешала съм двата езика, и вместо да напиша "Tea per te", както исках..съм написала "Tea for te"..Сега е нито на английски, нито на италиански..
Разбира се, го поправих на картичката, но..на снимките си е все още така.. :):):)
А защо исках да е на италиански? Заради прекрасното кафе в Италия..

А ето и картичката в окончателен вид (за сега)


1 коментар:

Krissbal каза...

Прекрасна картичка.
Благодаря за участието ти при Картичкофуриите

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...