сряда, 14 септември 2011 г.

Картички за Горещо лято в Хоббисимо

Е,..времето не ми стигна с няколко минути, за да публикувам тези картички навреме....
Така е,когато детенце е неспокойно и заспива късно..а аз отлагам всичко за последния момент..
Като добавим и факта,че компютъра ми блокира "точно на време" за да се наложи да го рестартирвам за да успея да "кача" снимките на картичките..и..куп други неща..- явн оне им е било време и място да участвам с тия картички в Хоббисимо :)
Но пък..съм ги направила и не мога да пропусна да ги споделя с вас:


Tова е една картичка-календарче, която се роди съвсем спонтанно, от прекрасния печат от CDAC на тема : Back to school"
Aз го асоциирам със "Зубрачката", за това..се постарах да го оцветя в "подходящи" цветове..Направила съм я семпла :)


има и още...

Няма коментари:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...