събота, 26 ноември 2011 г.

Елхичката...

Ето най-новото ми предложение за Картичкофурийско предизвикателство № 94 Златна Коледа на ем от Двете Елши при Картичкофуриите тази седмица.
Все още съм на вълна елхички, вдъхновена от Гери и все още съм на вълна рими, пак вдъхновена от нея и...ето нкакво сътворих в кафяво , екрю и златно, вдъхновена от Елшите (тези цветове определено ме вдъхновяват за еленчета..):


Елхичката, елхичката..
в кафяво и в позлата...
Елхичката, елхиичката...
по Коледа е Свята...
...
Еленчета, насам летят
подаърци да раздадат..
Елхичката, елхичката
по Коледа е Свята...

Заради елхичката, и за това, защото няма никакъв печат и на тази картичка, ще я включа в Challenge #5 Trees bonus technique Paper Punches/Dies

Основата е сатенен картон в екрю, еленчетата са изрязани от кафяв релефен картон, елхичката е от същия картон, само че в позлата (с любимите ми контури за стъкло), звездичката е стикер, а панделката съм си купила отдавна и все я пазех за по-специални картички ,но..ето,че стигнах и до нея..

Коледа наближавааааа...

3 коментара:

Merry каза...

Love the moose in this card Krassi.....so much fun. I am so glad to see someone with so many ideas with trees without stamps entering our challenge. Sadly, I have to say we only allow three entries into our challenges. But thanks for thinking of us over at Unstampabelles. :-)

Miss Emerald каза...

Краси, много златна и интересна коледна картичка! Еленчетата създавата много приятно и празнично усещане!

Neli каза...

Страхотна картичка! Заповядай при мен за наградка!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...