понеделник, 23 април 2012 г.

Картичка по рецепта..

Както се досещате от заглавието, в тази публикация ще ви покажа картичката, която "забърках" по рецептата на Krisbal в Картичкофурийско предизвикателство 113 тази седмица: "Хартия, панделка, цвете и ембосинг".. Първото цвете, за което се сетих, мислейки за това предизвикателство, беше цветето от моя любим печат, което много обичам да ползвам..Този път реших да е в лилаво..(нямам идея защо)и макар да не се вижда добре на снимките, печата е с топъл ембосинг и прозрачна пудра.. Поради липса на подходяща панделка си оцветих не една , а цели две в цветовете на цветето.. Дълго умувах дали хартията може да не е дизайнерска, а обикновен цветен картон ,но..накрая все пак реших да направя картичката по-шаренка и..избрах дизайнерска хартия за нея..За да е пълна рецептата, реших да добавя и студен ембосинг и..така се появи още един слой :) В крайна сметка "забърках" всички елементи от рецептата и се получи ето това:
Със сигурност ще опитам да направя още поне една картичка по тази рецепта, понеже..изглежда предизвикателна.. Не ми е много ясно, доколко съм разбрала условието и допустимо ли е да има и други елементи върху картичката, или само изброените.., но..експериментите са част от предизвикателството :)

5 коментара:

Анонимен каза...

Каква разкошна картичка - наистина разкош. Много добре си подбрала всичко в нея. Дизайна й, е един път :-) Много ми хареса.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Благодаря ти много за високата оценка. Направена от картичкофурия като теб, за мен е много ценна.

Addii каза...

Цветето е разкошно, цялата картичка е прекрасна в тези лилави нюанси!

Toni каза...

И на мен много ми допада, много стилна и елегантна.

Krissbal каза...

Преекрасна картичка!Цветовете много ми харесват,а цветето е прелестно.
Благодаря за участието в моето предизвикателство в Картичкофурии.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...