понеделник, 23 април 2012 г.

CCH# 116 Feminine/Girly

Дойде ред на тазседмичното предизвикателство, избрано от Karin CCH# 116 Женствено/момичешко, в което е ред на отбор Б да ви вдъхновят за участие в Крейзито. Спонсори са прекрасните Digi Doodle Shop,които предлагат на победителя ваучер на стойност $10.Ще се радваме да видим вашите проекти по темата иии....не забравяйте - може да участвате само по 2 пъти. За да не съм с "празни ръце" при този анонс, ви показвам една картичка, която на мен ми звучи момичешки:
Усмихната вечер от мен!

2 коментара:

Miss Emerald каза...

Краси, мноооого нежна картичка! Лекота и красота просто! Хареса ми! Както и цветето от предишната ти публикация, което е прекрасен акцент на една лилава нежност!

Елена каза...

Много нежна,много женствена и много стилна картичка!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...