сряда, 23 май 2012 г.

Moleskine- деветите странички пристигнаха

Та..като отидох днес до пощата и...да не си помислихте,че ми дадоха само един пакет? Оказа се,че днес е пристигнал и пакета от Катето Ковачева, която се притесняваше, дали ще успее да пристигне навреме за днес.
Е..аз разбира се, щях да я включа в томболата незвисимо дали е пристигнало пакетчето, като знам,че го е изпратила , обаче..наистина много, много се зарадвах,че е дошло и няма причина да се притеснява. А ако знаете каква нежност са страничките й..
Вижте ги и вие:


и една по една:


А ето къде е "скрита" визитката:


Започвам да ги лепя на бележника с надеждата да съм нацелила реда..(преди малко надникнах в блога на Катето- нацелила съм го!!!)

и втората:
В момента бележника е доста обемист, но..има място и за останалите странички, които все още не са пристигнали:


Очаквам с нетърпение страничките на :
- Мария Карагьозова
- Hristovica
- Valchen
- Dilyana
- Violet
- Dani
- Cvety (макар да не е оставила своя е-майл..)
Бих се радвала и ако Nataly изпрати страничка, нищо, че не се е записала. Виждам,че играта й е интересна.. :)

1 коментар:

Borqna каза...

Много нежни! Поздравления за Катето!
Краси,
Бях пропуснала няколко публикации, но мисля, че наваксах с информацията!
Успешна нова седмица! Очаквам с нетърпение новите ти проекти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...