понеделник, 9 юли 2012 г.

CCH#124- Коледа през Юли и Хоби предизвикателство №17 "Винтидж" Или..."Моята винтидж Коледа през юли" :)

Не съм се появявала отдавна и..сигурно много от вас си мислят,че си почивам след самопредизвикателството си..
Съвсем правилно...
Почивам си!
 Само че не от картичкоправенето, а просто..от жегите в София избягах за десетина дни в Бургас с надеждата да се разхладя на морето.

Темата в Крейзито през следващите две седмици е още по-разхлаждаща: "Коледа през Юли"
Заповядайте там със своите Коледни проекти на картичка или друга декорация- с удоволствие ще им се полюбуваме..
И..понеже днес започва Хоби предизвикателство №17 , а темата в него си бях наумила отдавна да е "Винтидж" и...понеже съм на морето и тук ми липсват любимите материали за картичкоправене, то..реших да обединя двете теми в едно и да ви покажа "Моята винтидж Коледа през юли" ползвайки разбира се печатче любезно предоставено ни от нашите спонсори в Крейзито този път.

 Ето какво ми се получи:


И малко детайли:


Да си призная, картичката ми е вдъхновена от още едно предизвикателство- това на МаDe при Картичкофуриите " По-красивото лице на кашона", за това сигурно сте забелязали,че този път моя любим Тим Холцов часовник е изрязан от кашон :) Дистреснат е с мастилата на Тим Холц разбира се и допълнително състарен с краклето на Тим Холц разбира се ..Малко кракле в цвят винтидж фото и още по-малко в бяло ..


За да е съвсем Коледно добавих и Коледната звезда, направена от пънч на кленово листо, разрязан на три (като в урочето на КalySto) , като съм добавила мъниста в червено..


Добавила съм и Коледна камбанка в златисто жълто:


И разбира се Коледното послание от дигиталното печатче на нашия спонсор, което е заобиколено от ...елхови клончета..:


Всичко съм оцветила, дистреснала и напукала с кракле с идеята да му придам максимално "Винтидж" стил...
Доколко съм успяла ще прецените вие.
Аз много харесвам този стил, макар до сега почти да не съм се престрашавала да го пресъздам в картичка..
 И..съвсем в духа на месец юли ви изпращам морски поздрави от Бургас и разхлаждащ морски бриз на всички при които сега са големи горещини..

И..да не забравя да ви кажа,че спонсорът в Крейзито този път са: Scrappers Delights



Ще се радвам, ако следващите две седмици успеете да се включите в Крезито  където темата сега е " Коледа през юли", както и в Хоби предизавикателство №17, където темата е  "Винтидж".
Успех на всички!



9 коментара:

Berit Synnøve каза...

Wonderful card ! Love the vintage look.
Hugs Berit

Desi каза...

Ех, че е хубава....с този часовник със снежец...Много празнично и уютно настроение създава! Блестящо комбинарене на винтидж и Коледа!

Ina каза...

Прекрасна картичка с много коледно настроение и много винтидж излъчване. Часовника е станал уникален / сто пъти се връщах да го доразглеждам!!!/Поздравления!

*щурчо* каза...

Thank you, Berit!
Момичета, много сте мили. Признавам, че ми е много приятно да прочета, че се усеща винтидж настроението, което се опитах да придам на картичката..

Handmade_by_MaDe каза...

Ооо...страхотна е,Краси!Часовника е любим...а Коледната звезда е разкошна!
Благодаря ти,че я сподели в моето предизвикателство!

Ani каза...

Страхотна е! Много, много ми харесва абсолютно всчко по нея! Очевидно и без много материали на морето може да се получи уникална и красива картичка!

Plamnito каза...

За подръчни материали на морето се е получила вълшебна картичка! Часовникът ме грабна, а излъчването на картичката наистина е разхлаждащо! Кой да си помисли, че може да им Коледа посред лято!?

*щурчо* каза...

Момичета, благодаря ви. Реално, на морето съм без много материали, но основните материали за тази картичка си ги бях подготвила предварително в София.
Тук не ми остава време да стигна дори до малкото материали, които нося (междувременно си накупих нови и тук, но ще ги покажа като се приберем в София)
Реших да си дам почивка и да обърна повече време на емоциите, преживяванията и впечатленията по време на почивката- да й се насладя..
За хобито ще си "открадвам" време от ежедневието :)
Пламни, и аз миналата година си помичлих същото като теб..
Какво пък е това- "Коледа през юли, посред лято.." , обаче, явно през юли фирмите започват да се подготвят за Коледните празници и пускат първите коледни материали за картички, което пък подтиква картичкоправещите да започват подготовката за Коледа..
Познавам хора, които правят мартенички целогодишно :) Защо не и Коледни картички :)
Забелязала съм,че реално Коледните картички са единствените, които никога не ми достигат за Коледа и все се налага да правя и в последния момент..
Морски поздрав от мен ..

cleopatradesign каза...

Хубаво и разхлаждащо време на моренцето ти желая и да си починеш добре ;-) Картичката наистина ми подейства разхлаждащо в тези жеги, много е красива и изпълва с емоции и носталгия по вълшепствата на Коледа ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...